Bence tek marka daha iyi hisettiriyor son 1 senedir her şeyi Sebamed kullanıyorum cildim bebek gibi oldu.
Farklı ürün olarak saadece Maruderm C vitamini ve The Purest aha bha kullanıyorum.
Farklı ürün olarak saadece Maruderm C vitamini ve The Purest aha bha kullanıyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ben farklı kullanırım
ayni marka kullanamam cogu markalarin ariyorum yüz yikama jeli güzelse serumlari kötü oluyor benimkiler hep farkli
Bende eskiden öyle düşünüyordüm ama sebamedin her şeyi yüzüme iyi geldi sanırım
Tek marka kullanmam genelde farklı markanın ürünlerini tercih ederim.
Tek marka set daha iyi bence, bu aralar atomy markasını tercih etmeye başladım ben
farklı kullanıyorum
Hacışakir sabun yetiyo ya
Gözenek sıkılaştırıcı tavsiye eder misiniz
Salisilik asit kullanabilirsin temiz içerikli bir karç marka var Çisem Çakır veya Yağmur Vardarın videolarına bakabilrisn detaylı incelemeler yapıyorlar
Teşekkür ederim
Arko 😀
Farklı ürünler tercih ediyorum.