Roaccutan tedavisi bitenler şu an memnun musunuz?

Benim 3. Ayım şu an memnunum tek tük ayda bir kere çıkıyorsa çıkıyor onun haricinde memnunum ama tedavi bitince de bu devam edecek mi
Roaccutan tedavisi bitenler şu an memnun musunuz?
Cevapla