Mesela bana hangi renk elbisenin daha güzel olduğunu sorduğunda kırmızıyı seçmiştim. ‘Yok o değil, diğerini seç’ dedi…
Neden bana soruyorsun o zaman?”

Mesela bana hangi renk elbisenin daha güzel olduğunu sorduğunda kırmızıyı seçmiştim. ‘Yok o değil, diğerini seç’ dedi…
Neden bana soruyorsun o zaman?”

Merhaba
Onaylanmak daha güzel olduğunu duymak ya da sizin beğendiğinizi bazen giymek isteriz biz kadınlar huyumuz kurusun bazen bôyleyiz maalesef
Sizleri önemsemekte suç dimi..🙄
Haklılığım kanıtlanmış gibi..
Teşekkür ederim..😅
Aferin..😏
istediğim cevabı almak için
Cevap
2Cevap
Belki de verememişler karar
Daha çok kararsız kalıp düşünmek için
cevap verem kavga çıkar çok zekiler ya , ne soruyolar?
Eğer bizden duymadan aynı cevabı verebilirlerse bi üst levele geçerler de ondan ama zıttını söylerlerse geriye düşmezler kendi bildiğimizi yapar geçeriz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?