Arkadaşlar şuana kadar genital bölgeme ve bacağıma ağda yapmadım. Yarın mezuniyetim var ve gitmek istiyorum ama utanıyorum. Utanmalı mıyım? Bir de bir kaç sorum var.
Kaç dakika sürüyor ve kaç hafta temiz kalıyor? Ve sizce gitmeli miyim?
Kaç dakika sürüyor ve kaç hafta temiz kalıyor? Ve sizce gitmeli miyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Merhaba.
Ağda tabi jiletle göre vs daha acılı bir işlem. Fakat tüylerin daha seyrek ve geç çıkamasını sağlar. Bu yüzden sır ağdalardan veet bu konuda iyidir
Gidebilirsin bence yani çıkma olayı da değişir kişiden kişiye benim kiler 2 hafta sonra başlıyor çıkmaya. Ama al bence bir süre kafan rahat temiz temiz sonra çıkarsa tekrar alırsın 1 ay sonra falan çıkma durumuna göre
Utanılacak hiç bir şey yok çekinmeyin 2 hafta içinde çıkmaya başlıyor