2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
15
Cevap
15
Cevap
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bu kol benim olsaydı kesinlikle aldırırdım çok fazla tüy var. Sarartsan bile yine kötü durur. Aldır gitsin dert edilecek bir şey değil ki. Herkes aldırıyor
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Koluma bacagima erkek diyemler oldu hatta adamin teki erkeksin sen diyip benimle inatlasti cok morlaim bozuk erkege mi benziyorum 🥺
Evet aldır pürüzsüz olsun, bi kadın hep tertemiz olmalı ✨✨
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Keske herkes senin gibi cevap yazsa bana erkeksin doye yazanlar hatta kiz olduguma inamayip bacagima koluma erkek kolu erkek bacagi erkekdwn donme kiz diyenler oldu erkege mi benzoyorum ben ya🥺
Ben size saygili yorum yapin diyorum aldir da diyebilirsiniz fakat siz erkke diyorsunuz ustelik tek siz degik biri bacagima erkek gibi dedi kendimden nefret eodyorum su an erkege benziyorum diye herkes ustume geldi en sonunda patliyorum etrafa
neden ben bile 2 günde bi kasalımın etrafını temizliyorumki temiz gözüksün diye sen niye 3 günde ya da 2 günde almıyosun temiz hıjyenik olmak iyidir bence
yahu niye yapmıycan yapıskan kagıtlar var onu sürcen agda gibi yapıstırcan bi anda cekicen oakdar biraz acıycak ama yapcak bisey yok her seyin bi bedeli var
Bence aldır tabi istersen bir kadın her zaman bakımlı olmalı
Bunu sadece kendine olan saygın için yap
Başkalarının ne düşündüğünü umursama çünkü bu beden sana ait
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Keske herkes senin gibi cevap yazsa bana erkeksin doye yazanlar hatta kiz olduguma inamayip bacagima koluma erkek kolu erkek bacagi erkekdwn donme kiz diyenler oldu erkege mi benzoyorum ben ya🥺
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Bu kol benim olsaydı kesinlikle aldırırdım çok fazla tüy var. Sarartsan bile yine kötü durur. Aldır gitsin dert edilecek bir şey değil ki. Herkes aldırıyor
Koluma bacagima erkek diyemler oldu hatta adamin teki erkeksin sen diyip benimle inatlasti cok morlaim bozuk erkege mi benziyorum 🥺
Yani kırmak istemem ama biraz öyle çıkmış fotoğrafta. Belki açıdandır veya kıl yapındandır bilemedim ama üzülecek bir şey yok bunda takma boş ver
Evet aldır pürüzsüz olsun, bi kadın hep tertemiz olmalı ✨✨
Keske herkes senin gibi cevap yazsa bana erkeksin doye yazanlar hatta kiz olduguma inamayip bacagima koluma erkek kolu erkek bacagi erkekdwn donme kiz diyenler oldu erkege mi benzoyorum ben ya🥺
Hayır olabilir herkes tüysüz olmak zorunda değil ve kaldı bu çözümsüz bir şey de değil. Türlü epilasyon yöntemleri var, sıkma canını 😊
yakından kapı arasından kolunu görsem kanka az müsade et geyim derim :)
Allah bin turlu belani versin
sende al bela okuycagına
Duzgun al deseydin bela okumazdim bana erkek hibisin dedin insaniz bizde de kil cikiyir
Beni ne kadar üzdüğünun farkinda bile degilsin
üzülcek bisey yok hemen git agdayla al kadında kıl yakısmıyo kadın temiz seffat hijyenikler
Bana kalsa ergenken aldiracaktim ama annem aldirtmamisti bu yasima gelene jadar da uzadi
al sonra at bizde güzel yorum yapalım
Ben size saygili yorum yapin diyorum aldir da diyebilirsiniz fakat siz erkke diyorsunuz ustelik tek siz degik biri bacagima erkek gibi dedi kendimden nefret eodyorum su an erkege benziyorum diye herkes ustume geldi en sonunda patliyorum etrafa
o resim bacakmıydı ben kol sandım
Bacagim biraz gorunmus oturuyordum
Esofmam vatfi ustumde killi olan kolum bacagimda yok
Bacak aldiriyorum
hmm valla burada yorumlar acımasız o yüzden aterken bütün yorumları gögüslemen gerek iyiyide kötüyüde al kolunu 5 dakkanı almaz yine at
bence koldada bacaktada olmasın kadın yaratılmıs en cekici varlık o yüzden olmamalı bence
Bana kalsa aldirmistim cokdan ama kuaforum cevremdeki insanlar filan aldirma gerek yok dediler o yuzden
ilginc ben kolu kıllı olan kadına cok rastlamadım acıkcası bizim orada calısan kadınlar var 40 üstü onlar bile gayet hijyenik
Kurdum ben oo yuzden
Kürt*
Ve hic almadim
olabilir kürt olman kolu kıllı gezcegin anlamına gelmez
Hayir o yuzden cok killiyim bıyıgi bile haftada bir aliyorum sen dusun
neden ben bile 2 günde bi kasalımın etrafını temizliyorumki temiz gözüksün diye sen niye 3 günde ya da 2 günde almıyosun temiz hıjyenik olmak iyidir bence
Para yok😅
Kendim yapamiyorum beveremiyorum kiafore gitmem gerekiyir o yuzden
Kuafor*
Kuaforlerde bir torpu icin 30 tl aliyor gerisini sen dusun
yahu niye yapmıycan yapıskan kagıtlar var onu sürcen agda gibi yapıstırcan bi anda cekicen oakdar biraz acıycak ama yapcak bisey yok her seyin bi bedeli var
Çekemiyorum kendime kıyamıyorum aviyir diye😅korkudan yani
Acıyor*
acıycak kızım hicmi canın yok bi anda cekcen hic bilmiyosan makıneyle al onudamı ben deyim
Benim kolumda o kadar yok töbe, lazere git bence kurtul
Kürt genlerim sağ olsun
Kesinkle lazere git veya düzenli olarak ağda falan yap bilmiyorum yani kız dediğin bakımlı olur 2 haftada 1 yapmak zor olmamalı
Kolunu aldırınca kolsuz kalınca ne yapacaksın
Benim kolumda bu kadar yok, gerisini sen düşün.
Bence aldır tabi istersen bir kadın her zaman bakımlı olmalı
Bunu sadece kendine olan saygın için yap
Başkalarının ne düşündüğünü umursama çünkü bu beden sana ait
Keske herkes senin gibi cevap yazsa bana erkeksin doye yazanlar hatta kiz olduguma inamayip bacagima koluma erkek kolu erkek bacagi erkekdwn donme kiz diyenler oldu erkege mi benzoyorum ben ya🥺
Sen burada ki gereksiz yorumlara kulak asma
Sarart istersen, rahatsız oluyorsan
Kollar böyleyse başka yerleri düşünemiyorum sevgiline yazık 🙈🙈
Yuru git terbiyesiz herif
Bir zahmet aldır hatta direk lazere git hoş bir görüntü değil
Benim kıllardan uzun. Bence aldırma kafanı kırarım.
Kolunu kim aliyor anlamadim
Aldirmadim su ana kadar aldirmak istiyorum fakat annem iste ergenken fiman birakmadi boyle oldu.
Filan*
Kolunumu aldirmak istiyorsun la nasil yani :D
reis erkek kıllı olur zaten
Kizim ben dogru konus
he he doğru erkek den dönme kız
Bos bos konusma git baskasina hakaret et bana degil
Her kolunda kil cikan erkek olmiyor yuru git isine
kolu bırak vücut görünüşünde öyle
Zaten sinirim bozuk bir de senin dediklerinle ugrasiyorum gercekten dediklerinizin karsi tatcta biraktigi izden haberiniz yok
Ne vucudunu gordun
Bacagim cikmis nerem erkege benziyor
Bana boyke diyuo beni uzunce eline ne gecti soyler misin
Diyip*
erkek olmadığını ima ediyorsun cesaretin var ise atarsın resmini o kadar :)
Baskasindan fotosunu istemek icin baska bir yöntemm bul
Bu şekilde cok kirici olabiliyorsun cunku
la sanki ben mi diyorum erkekten dönme diye herkes diyor
Deme sen d edmee onlar da demesin demeyin his degil
Sakanin da dozu var
yöntem bulmam ben direk isterim :)
Sabahtan beri o yuzden mi yok erkeksin yok erkek donmesin diyordun
evet doğru söylediğim için abicim benim
Ne dogrusu be yuru git ozur dileyecegi yerde devam ediyir senin yuzu den kendimi berbat hisseodyorum bana verdigin zararin farkinda misin
doğrular insana zarar vermez
Ne kadar saygisiz bir insansin sen
tamam abim benim
Allah uzun ömür versin
Sansurledi belani*
Allah belani versin
amin cümlemizin :)
Cumlemizin degil snein gibi saygisiz kaba onsanlari uzmekten zevk alan insanlarin belasini versin
tamam sen kadınsın
Kadinim zaten
Ama senin yuzu dem erkege benzoyorum diye bir omur üzüleceğim gercekten bende nasil izler biraktin afrkinda bile degilsin kul hakki aliyorusn
Beni boyle uzerek eline ne gecyi soyler misin
tamam o zaman :) ama sekse bu şekilde gitme :)
Farkında *
Erkek koluna benziyo bu
Kizim ama he rkolu kilki olani erkege benzetiyorsunuz ama insaniz biz de. Bizde de kil cikiyir
Bence alma
Neden
Gürleşir🙂
evde pürmüz var mı kuzucum
Neden boyle bir cevap yazdin?
çok ince oldu afedersin düşünemedim
Çok rahatsız edici görünüyor.
Çok kötü görünüyor ya.
erkek kolu sandim
ozur dilerim.
Erkek kolu gibi biraz kusura bakma da.
Hocam aldırma geç ya...
Bu bir erkek kolu, net.
Kızim ben dogru konuş
Aldır
aldır
alsan iyi olur bence
kesinlikle gerekli
Erkek misin
Her kolunda kil cikan erkek olmuyir
Benden çok kıllısın ama
Kurt genlerim sag olsun
Kürt*
Hm peki
Ben de sevmiyorum ama yapacak bir sey yok gemetigimi degistiremem
Genetigimi *
Anladım devamlı aldırman gerekir zor iş
kalsın kanka
Aldırma sen amcaoğlu
Allah belani versin
Beraber yanalım
Ben senin gibi insanalri uzmekten zevk alanlardan degilim beni uzup bana verdigin zarardan dolayi senin belani versin su an kul hakki alıyorsun
Gercekten söyledikleriniz karsi tarafta nasil izler birakiyir farkinda degilsiniz senin yuzunden kendimden tiksindim erkek gibimiyim acaba diye uzuliyorum mutlu musun eline ne gecti bir omur kendimden tiksinecegim senin yuzunden mutlu musun
Cikqrin ne oldu simdi onu soyle
Çıkarın *
Ya boş yapma, hadi yallah
Sen bos yapiyorsun bana erkek diyorusn
Hem saygisisz hem de kotu bir insansin o yuzden Allah belani versin
Nerem erkege benziyir kolum killi diye erkek mi oluyorum kurt kiziyim ben killi olmam cok normla
Normal*
Olur
kurtadam