Merhabalar internetten bir fön sütü aldım markası morfose milk the threapydi sanırım peki bu fön suları saçı düzleştirmeyi kolaylaştırır mı? Kuaföre gittiğimde saç kestirmek için mavi bir su sıktı saçım kesildikten sonra kuaför fön çekmediği için ben evde düzleştirmek zorunda kaldım ve çok kolay düzleştirdim ve dümdüz oldu acaba yeni kesildiği için mi her kesimden sonra dümdüz oluyor yoksa sıktığı mavi su ile mi alakalı? Yani bu fön suları saçı düzleştirici veya fön makinası ile kolay düzleştirmeye de yarıyor mu? Saçım : Kabarık dalgalı
Güncellemeler
+1 yıl
Yani her kesimden sonra sadece öyle dümdüz düzleşiyor ondan sonraki hafta düzleştirdigimde böyle kalıp gibi oluyor ve ertesi sabaha bozuluyor
Bayadır uzun kullanıyordum bi cesaretle küt kestirdim ilk baya ağladım pişman oldum felan ama herkes çok yakışmış dedi yüzüm küçük olduğu için benim ama şimdi yüzüm daha da küçük durdu 😂
Ilk başlarda garipsiyordum kendi saçımı kullanmadığım için sahte gibi hissediyordum kendimi sonra alıştım artık ya kendi saçımı cidden hiç sevmiyorum çok kabarık yeminle
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Tabiki kolaylaştırır amacı o zaten
O zaman kuaförde sıktıları su sayesinde mi saçımız öyle dümdüz ve yumuşacık oluyor?
Evet
O zaman iyi ki fön sütünü almışım bugün teslim edecekler saçımı hiç ama hiç sevmediğim için her hafta 1 kez düzleştiriyorum maalesef çok kabarık
Benimkide aşırı düz keşke biraz kabarık olsa diye dua ediyorum😂
Hep düz saçım olsun isterim benn kabarık saç çok kötü en ufak bi rüzgarda bitti işi 😔😔
O da sıkıntı evet Allah kolaylık versin
Sağ ol bide saçımı küt kestirmem gibi bir saçmalık var kabarık saça küt kesim yaptırdığıma inanmıyorum
Ayyy sen hayatının en büyük hatasını orada yapmışsın zaten küt nee😢
Bayadır uzun kullanıyordum bi cesaretle küt kestirdim ilk baya ağladım pişman oldum felan ama herkes çok yakışmış dedi yüzüm küçük olduğu için benim ama şimdi yüzüm daha da küçük durdu 😂
Hahaha😂sürekli düzleştirmekte saçı yıpratır nasıl başa çıkıyosun bu durumla
Saçım hızlı uzuyor ama normalde 5 ayda 5cm uzar saçlar benim 5ayda 10cm uzuyor azda olsa biraz daha iyi uzuyor
Ilk başlarda garipsiyordum kendi saçımı kullanmadığım için sahte gibi hissediyordum kendimi sonra alıştım artık ya kendi saçımı cidden hiç sevmiyorum çok kabarık yeminle
Benimkide mesela yavaş uzar düz olduğu için ve çok çabuk kırılır yaptığım bakımların haddi hesabı yok
Ya kime baksam saçları güzel ne kadar saçlı diyorum SAÇLARI güzel olupta asla taramayanlara çok sinir olurum ben asla dolaşık saçla duramam
sürekli saç taramakta saç uzamasını hızlandırır
ne kadar şanslı *
Türkiye kızlarının genel sorunu bu işte kendilerine bakmaktan acizler
bide güzel kız görünce filli boya yazan tayfa var
İki cinste bozuk kısaca Allah kahreylemesin bizi😂
Okulumdaki kızlar çok olgun ama ben geriden geliyorum sanırım yüzüm bebek yüzü gibi hiç olgun değil 😂
Bu çok iyi bişey biliyo musun yaşını göstermezsin işte 😂
bi yandan evet
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!