- Güzellik & Bakım konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılDalgalı böyle uç kısımları kıvırcık saçlarım var görünüş olarak bir şey diyemeyeceğim yıkamış olduğum gün güzel görünüyor ama bunu taramak buna bakım yapmak buna şekil vermek o kadar zor o kadar iğrenç bir şey ki bazen diyorum ki keşke düz olsaydı saçlarım kıvırcık ya da dalgalı saç kullanan bunu ne kadar zor bir şey olduğunu bilir
11 Yorumla
Soran+1 yılFotoğraftaki kız güzel mi sence
En İyi Cevaplar
Bende kıvırcık saçlıyım. Kız Çok güzel. Kıvırcık saç pek fazla yok buda farklı kılıyor. Özellikle kuaföre gidip kıvırcık saç yapanlar var masraf yok yani 🙂Yine maddiyata döndürdüm aklımız fikrimiz hesap kitap 😂
22 Yorumla
Soran+1 yılValla tr şartları hesap kitap.. Oeki u kız güzel mi sence?
Kıvırcık saçlılar genelde enerjisi yüksek, sevimli tatlı insanlar olur. bana hep öyle denk geldi. kıvırcık birini görüpte bu insan kötü olamaz diyorum nedense. arkadaş dost canlısı oluyolar her ortamda kesin bir tane bulunur. ortamın aranan insanıdır.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
64Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u +1 yılBir şey düşünmüyorum ayni karakterini tanımadan hiç bir kadın hakkında konuşamam önce tanımam lazım.
01 Yorumla
Soran+1 yılfotoğraftaki koz güzel mi peki
+1 yılKıvırcık saçlı birinin çirkin olma olasılığı düşüktür djfk
03 Yorumla
Soran+1 yılPeki bu fotodaki?
- +1 yıl
Dalgalı demek daha doğru olur sanki fotoğrafta ki ablamıza. İyi görünüyor.
Soran+1 yılHayır kıvırcık saçlı ama fotoğraf kalitesi kötü o yüzden anlaşılmıyor pek, baya bukle bukle
+1 yılben de kıvırcık saçlı bir kadın olarak kıvırcık saçlı hemcinslerimi beğeniyorum ve cok dikkat cekici duruyor bence
010 Yorumla
Soran+1 yılSence fotoğraftaki kız güzel mi peki
- +1 yıl
cok guzel bence masallah
Soran+1 yılSence bu kızın dudaklarım dolgun mu yoksa ince mi? ama kırmızı ruj haline bakma diğerleri göre yorum yapabilir misin
- +1 yıl
dolgun tabii ki sakın bi islem yaptırma dogal ve guzel
Soran+1 yılKız bu değilim ki arkadaşım her gelen yoldan durdurup şok güzeldi falan diyo kimse inanmıyor kızın doğal olduğuna saçına falan dudaklarında dolgu var sanıyorlar bir de gözlerine badem göz ameliyatı var diyemler var ben de merak ettim o kadar güzel mi kız diye
- +1 yıl
hayır hayır yapay dudak belli olur onunki dogal belli oluyor
Soran+1 yılKızı biraz kıskanıyor muyum acaba devamlı herkes tarafından ilgi görmesi rahatsız ediyor
- +1 yıl
kıskanma bence sen de cok hossundur
Soran+1 yılTeşekkürler
Soran+1 yılAy sana mesaj atamıyorum arkadaş olmamıza rağmen sen atar mısın az önce takip ettim
+1 yılbenimkiler hem kıvırcık hemde kabarık ve aşırı kötü bişey taraması çok zor ve acı veriyor ama evet saçlarımla oynamak güzel oluyor
02 Yorumla
Soran+1 yılPeki sence fotoğraftaki kız nasıl
- +1 yıl
güzel bir kız
+1 yılBana göre daha büyük yaşlı gösteriyorlar ciddiyim bu konuda tespitim hep bu yönde oluyor kızlar kıvırcık yapmayın saçınızı.
02 Yorumla
Soran+1 yılFotoğraftaki kız zaten kıvırcık saçlı, doğal hali böyle yapmıyor saçlarını
- +1 yıl
Tamam işte ben sokakta arkasından baktığımda hatta yüzüne baksam bile kimi kıvırcık görsem büyük geliyor gözüme neden bilmiyorum sanırım hel yaşlıların bir modeli gibi görmüş olabilirim bunu küçükken belki.
Mesela bu kişi de bana 30 lu yaşlarında gibi geliyor.
Kıvırcıklar her durumda tatliş. Kızı da erkeği de aynı.
02 Yorumla
Soran+1 yılFotoğraftaki kız nasıl peki
+1 yılHoş oluyo, baktıkça bakası geliyo insanın 🤗 kıvırcık saç baya katıyo kadına bence
02 Yorumla
Soran+1 yılFotoğraftaki kız nasıl
- +1 yıl
Hoş kız
+1 yılYa bazilari asiri guzel oluyo sarisin-kumral kivirciklar
010 Yorumla
Soran+1 yılFotoğraftaki güzel mi
- +1 yıl
Gayet guzel
Soran+1 yılGayet derken çok güzel gibi mi
- +1 yıl
3 4 ve 6. fotografta cok guzel cikmis ama digerlerinde korku filmi oyuncusu gibi duruyo
Soran+1 yıl2. Fotoda kötü mü
- +1 yıl
Kaşları kötü alinmis 2. fotoda
Soran+1 yılYorum için sağol
- +1 yıl
Rica
Soran+1 yılAma 2.3 foto aynı an zaten sadece güneş vurmuş kaşını çatmış ondan öyle olabilir
- +1 yıl
Olabilir ama gozume batti :)
- Güzellik & Bakım konusunda 693 cevap paylaştı.
+1 yılNe düşünebilirim ki onlar da normal bir insan ama nedense samimi geliyorlar bana
05 Yorumla
Soran+1 yılFotoğraftaki kız güzel mi sence
- +1 yıl
Yok kanka dünyanın en çirkin kızı
Soran+1 yılYorum için teşekkürler
- +1 yıl
Neden sormuştun ki
Soran+1 yılMerak ettim bir arkadaşım bu kız benim herkes çok beğeniyor çöl güzel falan diyorlar ben de merak ediyorum güzel mi diye
Güzellik & Bakım konusunda 541 cevap paylaştı. Çok yakışır bakımı zor diye biliyorum bu yüzden hiç denemedim
03 Yorumla
Soran+1 yılPeki fotoğraftaki kız güzel mi?
Soran+1 yılEvet teşekkürler
+1 yılTek düşündüğüm o saçı nasıl tarıyorsunuz arkadaş
04 Yorumla
Soran+1 yılKıvırcık Saçlar duştayken yıkanıp kremlenirken taranır , sonrada buklelere şekil verilir kurumaya bırakılır. kuruduktan sonra taranmaz. Bu fotoğraftaki kız nasıl?
- +1 yıl
Zormuş yaşadıklarınız biraz üzüldüm size, neyse fotoğraftaki kız galiba sen olmalısın normalsin
Soran+1 yılBen değilim bir arkadaşım yoldan gelen herkes süründürüp model işin diye soruyor o derece beğeniyorlar , modellik teklifi bile geldi aynı işyerinde çalişıyoruz ben de cidden o kadar mı güzel diye merak ettim
Soran+1 yılSüründürüp:durdurup
+1 yılYani Rebkli gözlü kızlar gibi 1-0 önde başlıyolar hayata
09 Yorumla
Soran+1 yılFotoğraftaki kız güzel mi?
- +1 yıl
Sempatik, tatlı ve gözleri çok güzel hapsolur bir erkek o gözlere 🤣
Soran+1 yılAma renkli sayılmaz ki Ela gözlü sarımtrak bi şey
- +1 yıl
Olsun illa renkli gözlünün gözlerine mi hapsolmalı bir erkek 😀
Soran+1 yılYok sen renkli göz bir sıfır önde dedin diye dedim 😂😂
- +1 yıl
Yok rengli gözlü kızlar gibi dedim hayata 1-0 başlamış çünkü marjinal kıvırcık saçlı kız
Soran+1 yılÇok pardon , yanlış okumuşum 😂
- +1 yıl
:)))
Soran+1 yılSence peki kızım dudakları kalın mı güzel mi? Ama kırmızı ruj sürdüğü haline değil de diğerlerine de bakıp yorum yapar mısın
Duz saci daha cok begenirim. Fotodaki kadin ise sempatik ve sevilesi
09 Yorumla
Soran+1 yılGüzel Yani?
Soran+1 yılSence Türk mü yabancı mı
Soran+1 yılYüz olarak ya poz gruba giyin tarzına göre dğell
Soran+1 yılSence nereli
Soran+1 yılTamam
+1 yılTatlı olduklarını düşünüyorum. Fotoğraftaki kadın kıvırcık olmasa da güzel bu arada
02 Yorumla
Soran+1 yılFotoğraftaki kız güzel mi sence?
Soran+1 yılYüz hatları falan
Kiprikleri çok güzel saçları bilmemde. Doğru makyaj yapmıyor bir de 🥰
012 Yorumla
Soran+1 yılAslında kız ruj var rimel sürüyor sadece onun haricinde makyaj yapmıyor
Soran+1 yılYani pek bilmiyo makyaj yapmayı ama ben de hep söylüyorum 😂😂
Soran+1 yılSence bu kızın dudakları dolgun mu güzel mi? Kırmızı rujlu haline görevdeymişler diğerlerine de bakarak söyle
Soran+1 yılNeden makyaj yanlış dedin ki ruj taştığı için mi
- +1 yıl
Kaşları biraz sekillendirmeli, ama alarak içini doldurabilirsin. Yanaklar biraz Konturlü dursa elmalar ortaya çıkardı. Kirpikler güzel nude far iyi giderdi. Birde cırtlak renkler yerine daha toprak tonları iyi giderdi dudak kalemiyle üzerine lip glos surebilirsin. Burnunu da konturle çizip az bı highlighter iyi giderdi Hafif yap bunlari 🥰
Soran+1 yılAyyy ben bu dediklerini yapsam ben gibi görünmem ki.. zaten yapmayı bile bilmiyorum ruj ve rimel iyidir 😂😂
Soran+1 yılTeşekkürler 🥰
+1 yılYakışana gerçekten iyi duruyor kimine yakıştırmıyprum çünkü
01 Yorumla
Soran+1 yılFotoğraftaki kız?
+1 yılŞu fotoğraftaki sen misin? Ona göre yorum yapacağım 😂
014 Yorumla
Soran+1 yılEe bendem çok güzel değilsem çirkin mi diyeceksin, yorum yap işte güzel mi fotodaki koz
- +1 yıl
Çok fazla makyaj yapmış, sanki kendisine güveni sıfır 🙄 kıvırcık olmak olmamak önemli değil. Kız kendisini beğenmiyor başkasının beğenmesini bekliyor. Bu yüzden sosyalleşme konusunda zorlanıyor.
Soran+1 yılÇok makyaj mı? sadece ruj ve rimel var dudakları kalın kırmızı ruj var diye öyle düşünüyorsun bence ayrıca kızı beğenip beğenmediğini ben soruyorum o değil ki ne alaka onay beklemek 😂
- +1 yıl
Önemli olan kaç adet malzeme kullandığı değil ne kadar bol sürdüğü 😂 kız kendi çapında gayet hoş görünüyor
Soran+1 yılÇok makyaj diyorsun kızın yüzünde makyaj yok ki sadece kırmızı ruj sürdüğü fotoğrafta dudakları çok kalın görünüyor çünkü zaten dolgun dudakları var:)
- +1 yıl
Nasıl makyaj yok? Kız parlaklığı arttırılmış telefon gibi
Soran+1 yılVay arkadaş ya 😂evet sen biliyorsun peki
- +1 yıl
Sizin makyaj var ve makyaj yok anlayışınızı bilmiyorum o yüzden bir şey demiyorum başka 🙄
Soran+1 yılTek bir fotoğrafa bakarak yorum yapıyorsun çünkü kozo tanıyorum her gün görüyorum makyaj yapmıyor rimel ve rujdan başka ama son fotoda var evet bunu söyledim zaten şense koz çok özgüvensiz çok makyaj yapıyor diyorsun
- +1 yıl
O zaman sana şöyle diyeyim, fotoğrafta çok effect var kız yüzüne cila çekmiş gibi, kız çirkin falan demedim beni yanlış anlama
Soran+1 yılYok öirkin diyebilirsin hiç sorun değil ki, sadece gerçekten makyaj yok rimel ve ruj var son foto harici ki diğerlerine bakarsan bazı fotolarda o bile yok. Sadece özgüvensiz va gibi karakter analizleri gereksiz geldi. Direkt beğenmedim demen yeterliydi
- +1 yıl
Yoo beğendim, sadece gözüme çarpan detayları söyledim
Soran+1 yılAnladım teşekkürler yorumlar için
- +1 yıl
Rica ederim.
- Güzellik & Bakım konusunda 490 cevap paylaştı.
+1 yılBana çok güzel ve çekici geliyor şu an bu fotoğraftaki kıza dibim düştü
03 Yorumla
Soran+1 yılFotodaki. Kız güzel mi
- +1 yıl
Bence çok güzel benim hoşuma gitti
- +1 yıl
🫶
Kendilerine karşı boş diilim, bilinsin istedim <3
05 Yorumla
Soran+1 yılBu kıza mı? Genl kıvırcıklar mı
Soran+1 yılGüzel mi peki sence
Soran+1 yılAslında hiç makyaj yapmıyor sadece ruj ve rimel var ama ruj konusunda haklısın bilerek dışarıdan sürülmemiş ama pek makyaj yapmayı beceeemiyor taşıyor galiba yoksa dudakları çok dolgun
+1 yılbişey düşünmüyorum şahsım da kıvırcık zaten 😀
01 Yorumla
Soran+1 yılFotoğraftaki kız nasıl
+1 yılBen guzel buluyorum keske benimde kivircik olsaydi benimkisi duz
03 Yorumla
Soran+1 yılDüz de güzel, fotoğraftaki kız nasıl
- +1 yıl
Daha kivir kivir guzel
- +1 yıl
Seviyorum ben
- Güzellik & Bakım konusunda 785 cevap paylaştı.
+1 yılSaç saçtır k kafa tasının içindeki beyinde var olan zeka seviyesi önemli benim için
00 Yorumla Severim. Bende sık sık saçımı dalgalı hafif kıvırcık kullanırım
00 Yorumla
+1 yılNormalde kıvırcık saç sevmem ama fotoğraftaki kızın saçlarrı güzell
00 YorumlaKıvırcık saçlı insanların aurasını çok seviyorum çok tatlı oluyolar
00 Yorumla
+1 yılKıvırcık saçlı bir insan olarak gayet güzel oluyor, saçlarimiz güzel bir hava katıyor bence
00 Yorumla
+1 yılBence çok güzel bir hanım. Saçları da öyle. Rabb'im sevdiğine bağışlasın.
00 Yorumla
+1 yılAblam tum galerıyı atsaydın... Hoşsun Allah sahobıne bagıslasın
00 Yorumla
+1 yılBazen keşke kıvırcık olsam diyorum ama çevremdeki dalgalı ya da kıvırcıklar memnun değiller. Ben şahsen kıvırcık saçı severim samimi tatlı geliyor öyle kişiler ama bakımı zor galiba
01 Yorumla
Soran+1 yılBakımı zor bence de, sence fotograftakı kız nasıl güzel mi
Güzellik & Bakım konusunda 7,6b cevap paylaştı. Eski sevgilim de kıvırcık sacliydi bazen topuz yapınca çok yakışıyordu
02 Yorumla
Soran+1 yılFotoğraftaki?
Gizli Üye(30-35)+1 yılayy gözlerin çok güzeeeel🫶🏻 Millet bu saç için özellikle kuaföre gidiyor. 😍
03 Yorumla
Soran+1 yıl😀😀güzel mi sence kız genel olarak yüzü
Cevap sahibi+1 yılbence güzel
Cevap sahibi+1 yılmasum tatlı bir güzelliği var
Güzellik & Bakım konusunda 383 cevap paylaştı. Çok çekici buluyorum onları, özellikle kızıl saçlı olanları.
02 Yorumla
Soran+1 yılPeki fotoğraftaki koz güzel mi
- +1 yıl
Evet.
+1 yılKız aklı işte bu kadar. Süsleneyim erkeğin ilgisini çekeyim sonra erkek neden bakıyorsun kapatılsın. Kadınlar kadar zavallı yok.
03 Yorumla
Soran+1 yılRuh hastası mısın yahu
- +1 yıl
Gerçekler rahatsız ediyor değil mi
- +1 yıl
Toplu iğne nasıl üretilir bilirmisin
Normalde kıvırcık pek sevmem ama bu kıza kıvırcık çok yakışmış.
Yakisip yakışmamasi önemli.023 Yorumla
Soran+1 yılGüzel mi kız?
Soran+1 yılHayır neden
Soran+1 yılBu kız ben değilim
Soran+1 yılYani çünkü sorum buydu ve cevabını aldım yorum için teşekkürler
Soran+1 yılHayır, çok güzel bir kız herkes durdurup beğeniyor yolda modellik teklifi bile gelmiş Meral ediyorum gerçekten bu kadar güzel mi diye
Soran+1 yılBoydan fotoğrafı var boyu 173 incecik
Soran+1 yılPeki sence kız yabancı mı Türk mü? ya da nereli
Soran+1 yılNeden ünlü olacak diye korkuyorsun?
Soran+1 yılBir oyuncuya mı benzetiyorsun?
Soran+1 yılPeki teşekkürler
Bende dalgalı kıvırcık tarzıyım çok seviyorumm
03 Yorumla
Soran+1 yılFotograftaki koz güzel mi?
+1 yılBence güzel ama kahkülden biraz daha uzun şekilde kivircik saclar >>>
02 Yorumla
Soran+1 yılMesela fotoğraftaki kız nasıl zatencsaçlaro beline uzanıyor
- +1 yıl
Yani dediğim gibi güzel duruyor ama kahkul kesse daha iyimis
+1 yılŞımarık trk karıları hakkında bir şey diyemiyom
00 Yorumla
+1 yılÇok tatlısın sana aşık olabilirim 🤩😇
05 Yorumla
Soran+1 yılFotoğraftaki kızdan mo bahsediyorsın?
- +1 yıl
Evet o fotolar sana ait değilmi
Soran+1 yılHayır, o kadar mı güzel bu kız ya
- +1 yıl
Hüzellik bi kenara tatlı, seni görmediğim için sana nişey söyleyemem 😊
Soran+1 yılNasıl yani güzel mi değil mi sadece tatlı mı?
Bir şey düşünmüyorum.
01 Yorumla
Soran+1 yılFotoğraftaki kız güzel mi
+1 yılBence sevimliler 😄
012 Yorumla
Soran+1 yılPeki fotoğraftaki kız nasıl?
- +1 yıl
O da öyle 😊
- +1 yıl
Siz misiniz yoksa
Soran+1 yılYok arkadaşım yolda gelen herkes durdurup çok güzel falan diyor ben de merak ediyorum acaba gerçekten bu kadar güzel mi diye
- +1 yıl
Nasıl yani arkadaşınızla yolda yürürken durdurup çok güzel olduğunu mu söylüyorlar 😅
- +1 yıl
O kadar da değil bence djdjndd
Soran+1 yılEvet kaç kere durdurdular hatta erkekler tanışmak istiyor. Kıyafet mağazasında çalışıyoruz modellik teklifi bile geldi
- +1 yıl
Şaşırdım doğrusu, durdurup tanışmak istemeleri çok saçma bence 😄
Soran+1 yılYani güzel değil?
- +1 yıl
Hayır güzel değil demek istemedim ama durdurup çok güzelsiniz diyecek kadar değil bence djdjdn zaten öyle denmez diye düşünüyorum 😄
Soran+1 yılSence güzel mi peki kız
- +1 yıl
Güzel ama ortalama diyebilirim yanii nasıl desem.. ortalama güzellikte 😅
Bu kıvırcık değil dalgalı.
07 Yorumla
Soran+1 yılKıvırcık saç bukle bukle gem de sadece fotoğraftaki kalitesinden belli olmuyor
Soran+1 yılTövbe tövbe kıvırcık diyorum iki tel saçtan fazlasına sahip olmayan konuşuyor yemin ederim
Soran+1 yılEvet bukle bukle hem de , ama fotoğraftaki kalitesi kötü o yüzden tam anlaşılmıyor gerçekte görseydin anlardın tam olarak ne demek istediğimi
Soran+1 yıl:)
+1 yılBazıları çok tatlı oluyor
08 Yorumla
Soran+1 yılPeki fotoğraftaki kız?
- +1 yıl
Rujlu halini sevmedim ama hafif sade makyaj olsa çok tatlı olur
Soran+1 yılYok diğer fotolarına da bak hepsine tek birine değil diğer fotolarda makyaj yok zaten
- +1 yıl
Tatlı birisi ama sevgilisi var sanırım bir fotodan onu gördüm
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
Peki o kişi sen misin kıvırcık olan
Soran+1 yılHayır arkadaşım yolsan gelen herkes durdurup ne kadar güzelsin model nişin falan siye soruyorlar modellik teklifi bile geldi ben de gerçekten bu kadar güzel mi diye merak ettim
- +1 yıl
Sen nasılsın peki seni göreyim
+1 yılKıvırcık saçları beğeniyorum.
06 Yorumla
Soran+1 yılPeki fotoğraftaki kız güzel mi
- +1 yıl
Evet çok hoş
Soran+1 yılSence kızın dudakları dolgun mu? Ama son fotoğraftaki kırmızı ruja göre değil diğer fotolara bakarak yorum yapar mısın
- +1 yıl
İnce değil ama dolgun da diyemem. Normal ve güzel.
Soran+1 yılTeşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim
Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bazı kızlar çok tatlı oluyor güzel 💕
05 Yorumla
Soran+1 yılBu fotoğraftaki kız nasıl
Soran+1 yılSorumda koyduğum kızı diyorum. Bürün fotoğraflar tek kız zaten hepsi aynı kız
Soran+1 yılHayır, sadece güzel mi diye sordum fotoğraftaki kız
Biz kıvırcıklar harikayız süperiz 😂❤️❤️
08 Yorumla
Soran+1 yılPeki fotoğraftaki kız güzel mi
Soran+1 yılKızın doğal hali kıvırcık , hala işlemli yapılı diyenler var grupta :) gerçekte de öyle yolda yürüyoruz kızı durdurup nerede yaptırdın diyorlar kız doğal diyo inanmıyorlar insanlar :) herkes bir garip 😂😂kıvırcıklar olarak bence de çok sempatiksiniz :₺
Soran+1 yılSence bu kızın dudakları dolgun mu sadece kırmızı ruj haline göre değerlendirme ama, diğerlerine bak
Soran+1 yılTeşekkür ederim yorum içim
valla güzel kız.. burnunu ne zaman yaptırmış?
024 Yorumla
Soran+1 yılBurnu yapılı değil ki hatta çok hafif kemerli ama belli olmuyor
Soran+1 yılNasıl anlamadım?
Soran+1 yılYurda mi dönsün valla yine anlamadım 😂
Soran+1 yılNereden biliyorsun?😂
Soran+1 yılAnlamadım valla neden İtalyanca yazdığını ama İtalyanca bilmiyorum bile
Soran+1 yılKız yurtdışında olduğunu nereden çıkardın yahu
Soran+1 yılBu ben değilim yalnız fotodaki
Soran+1 yılPeki
Soran+1 yılSen kızı tanıyormuşsun gibi konuşuyorsun😂
Soran+1 yılTamam
- Güzellik & Bakım konusunda 881 cevap paylaştı.
+1 yılBazıları çok güzel bazıları çok itici oluyor.
03 Yorumla
Soran+1 yılPeki fotoğraftaki?
- +1 yıl
Güzel
Soran+1 yılSence kızın dudakları güzel mi dolgun mu Yani?
+1 yılSen hala bunun peşinde misin😃
01 Yorumla
Soran+1 yılGüzel mi?
+1 yılBu kızın ağzı ne kadar büyük ya
01 Yorumla
Soran+1 yılO ne demek dudakları büyük
- Güzellik & Bakım konusunda 431 cevap paylaştı.
+1 yılseverim kendilerini
10 Yorumla En güzel aksesuar tabii ki
00 YorumlaBenim kıvırcık saç fetişim var
00 Yorumla
+1 yılKıvırcık saçlı olduklarını düşünüyorum
00 YorumlaBenim favori sevgilim
00 Yorumla
+1 yıl"Kıvırcık saçlı kız" yani ne düşünebiliriz 😄
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 310 cevap paylaştı. İyidir güzeldir insandır ((:
00 YorumlaBir kıvırcık olarak harikayız❤️❤️
00 Yorumla
+1 yılBence tatlı oluyor kıvırcık saç
00 Yorumla
+1 yılİşlerinin zor olduğunu düşünüyorum
00 Yorumla
+1 yılkendim de kıvırcığım. kıvırcık seviyorum.
00 Yorumla- Devamını Gör (39)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer