
Klasik sarışın veya kızıl demeyin, o tarz istemiyorum.
Ne olur, nasıl olur?

Klasik sarışın veya kızıl demeyin, o tarz istemiyorum.
Ne olur, nasıl olur?
Merhaba,
Bu ten rengine akaju renkler çok iyi durur. Yine koyu kahve beyaz tenlilere çok yakışıyor. Sana kızıllar ve doreler çok yakışacaktır. Boyalarda 5 numaralı seriye bakabilirsin.
Cevap
8Cevap
Kızıl demeyin demişsin ama dicem. Kızıl yakışır kardeşim 👍
Böyle kalsın. gayet güzel.
Aralara sarı attırsan güzel olabilir gibi
Koyu kızıl gider gibi
Kızıl demeyin yazmışsın. O halde mor
Pembe olur
Siyah
Mavi
Kızıl
Kizil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?