O zaman 170 bir kız da 60 kg olmali ama
170 kızlar 50 kg olunca kimse cılız demiyor. Sebep ne?
Boyum 1.60 . Kilom 50-52. Small - medium beden giyiyorum. "Çok zayıfsın, cılız" falan diyorlar. Ama boyu boyu 170-175 olup small beden giyen kızlara hiç kimse zayıfsın cılızsın demiyor. Boyları uzun diye korkuyorlar mi acaba diğer insanlar?
Benden uzun boylu ve benden en fazla 5 kg fazla olan teyzeler falan "çok cılızsın" deyip dalga geçiyor. Fiziğimi görseniz, belim ince ama kollarım bacaklarım normalden kalın. Yani cılız falan değilim aslında
Kısa boylu kızlar zayıf olunca cılız kalır. Uzun boylu kızlar zayıf olunca manken gibi tabirine tutulur. Allah var, Hangi uzun boylu kıza zayıflık yakışmıyorki😅
170 boyunda 50 kilo kızlara kimse cılız demiyor. Halbuki uzun boylu olunca daha da zayıf oluyor oransal olarak
Omuzları geniş, bacakları uzun diye diğer insanlar korkuyor mu laf sokmaya acaba?
Omuzların geniş olması, Sadece uzun boylu kızlara özgün bi durum değil. Geniş omuzlu olmayan uzun boylu kızlarda var, Ve ayrıca uzun bacaklar ne zamandan beridir korkutucu bi durum?
Yani boyu uzun diye çekiniyorlar, veya saygı mı duyuyorlar? 160 boyunda medium giyen bir kızın neresi cılız? Bana cılız diyenler benden uzun ve neredeyse aynı kilodayız? Bunu anlamıyorum
dediğim gibi mesele çekinmek ve ya Korkmak değil. Kısa boylu kızlar zaten boylarından dolayı çocuk gibi gözükürler. Seksi veya çekici olmaları zor oluyor. Bide üstüne zayıf olurlarsa Cılız kalırlar. Uzun boylu kızlar, Çok fazla kilolarda olsalarda, çok az kiloda bile olsalar boylarından dolayı iki türlüde belli olmuyor. O yüzdende Cılız ve ya şişman kelimelerini pek duymazlar
Anladım. Sizin boyunuz kaç
176 58 kg
Çevrende hiç 160 boy 50 kglik kızlara "cılız" dendiğini gördün mü
Çok zayıfsın ya kilo al falan diyenler oluyor mu o kısa kızlara
denilio
Cevap
3Cevap
Onu laf olsun diye söylüyorlardır. Takılma. Boyuna göre kilon gayet normal. Hiçbir sorun yok bence.
Peki uzun boylu 170 üzeri 50 kg kızlara da çok zayıfsın vs diyen oluyor mu?
Yüz yüze gelemiyorlar boy farkından dolayı o yüzden diyemiyorlar.
Hayır. Boyu 170 olanlar da bana cılız diyor. Kiloları benle aynı, tek fark göbekleri var. Ama 170 boyunca çok zayıf olan kızlara cılız vs diyemiyorlar
Boyunda*
Ya güzel kardeşim çok basit bir soru sorucam. Sen yaşadığın hayatı başkalarının düşüncesi için mi yaşıyorsun?
Biri sana zayıfsın kilolusun ya da kısasın dediği zaman ona sadece şunu de “benim hayatım ya da bedenim beni ilgilendirir kimse yorum yapacak kadar değer sahibi değil herkes işine baksın”
Desem de işe yaramıyor dalga geçiyorlar.
Hatta biri "ay üzüldüm sana. Üzüldüğünü bilmiyordum özür dilerim yazık sana cılız şey. Bak insanlara cevap verme, sen cılızsın, döverler seni" deyip kahkaha attı
155 boyunda, obez bir kadın bunu diyen
Dedim zaten. Bu sefer anneme şikayet etmiş ne kadar terbiyesiz saygısız kızın var terbiye ver şuna demiş karı
😁😁 aha kafa dengi en güzelini demişsin, açık ve net hiiiiiiç umursama. Annene şunu diyeceksin “ben senin evladınsam sizden geliyorsam başka insanlara karşı beni koruyacaksınız. Ben genlerimi sizden aldım biri benim boyumu kilomu aşşağılamak için hakaret için kullandığında sizide aşşağılamış oluyor”
Annem umursamaz
Babamın haberi yok zaten
Ayrıca da bu şişko kadın hiç altta kalmadı
Ben sinirimden ağladım. Sırtıma vurup "teselli" etti beni. Cılız fiziğinden ötürü ağlıyorsun, niyetim seni üzmek değildi dedi kahkaha attı ya
"yazık sana. Gel yemek yedirelim kilo aldıralım. Bak çok cılızsın döverler seni" deyip kahkaha attı yarım saat.
Annem de yanımızdaydı hiç cevap vermedi
Savunmadi beni hiç
Şişko kadının beni bir evire çevire dövmediği kaldı ondan daha zayıfım diye
Sözleriyle dayak attı resmen
Çok cılızsın yazık şunun haline bak deyip sırtıma vuruyordu anneme bakarak hem de
Babana söyle o zaman bu konularda yüzsüz ol acıma kimseye. Valla bak ben gençken millet ne der nasıl dalga geçer düşüncesiyle sokağa çıkınca ter basıyor kaşıntı tutuyordu. Şimdi millet şeytan görmüş gibi kaçıyor. Yek damla göz yaşına değermi manyakmısın sen. Olay basit onun dediğine güleceksin alınmamış gibi yapıp 10 katı lafı sen koyucaksın. Baktın sinirleniyor diyeceksin “tombalak abla benim sözlerim sana ağır geliyorsa bu konularda benimle şakalaşmıcaksın, eğer şakalaşıyorsun benim dediklerime ses çıkarmayacaksın”
50 kiloyum diye insanlar beni döver mi gerçekten? 50 kilo olmak çok mu zayıf? Ama zaten 160ım daha ne kadar şişman olayım?
O şişko kadın öyle diyince korkmaya başladım
Ben de 170 im ama zayıf diyen de oluyor yani.
Kaç kilosun? "Çok zayıfsın, kilo alman lazım" falan diyen oluyor mu?
Veya "cılız" diyen oluyor mu?
56 yım. Çok şanslısın manken gibisin diyen kesim de var. Çok zayıfsın biraz kilo al diyen kesim de…
Çevrende hiç 160 boy medium beden giyen kızlara "cılız, kilo al" falan diyenler var mı gördün mü?
Bir tek bana mahsus bir durumu bu anlamıyorum
Medium bedenin nesi zayıf?
Gayet normaldir sen
Boyum zaten small 😅
Bu boyda large mı olayım?
Cılız deyip dalga geçen birkaç kişi öldü.
Boyum 170 olsaydı dalga geçemez miydiler benimle? Boyu var bunun deyip korkarlar mıydı?
Bircok kişi oldu*
Hayır kadınlar zayıf diyor. Benden 5-10 cm uzun, benden 5 kg fazla bir kadın cılız dedi geçen gün bana
Halbuki kadının kılları ve bacakları benimkiler sen daha ince, sadece göbeği var
Ben cılız değilim ki niye cılız diye takmışlar kafayı anlamıyorum
Kolları ve bacakları*
Kolları ve bacakları benimkilerden daha ince*
normal
Neden normal
Ben 50 kgyim diye bana cılız diyorlar. Boyu 170 50 kg olan kızlara kimse cılız demiyor. Onlar oransal olarak benden daha zayıf oluyorlar ama? Ben boyuma göre orta kiloluyum zayıf bile değilim
Bana mı normalsin dedin yani
Boyu 170-50 kg kızlara kimse cılız demiyor?
Benim kolum kadar bacağı var incecik düpdüz. Ama kimse ona çok zayıfsın kilo al demiyor. Ben 160 boyumla medium beden pantolon giyiyorum (sadece belim ince)
Bana çok cılızsın kilo al diyorlar. Ben anlamadım bu işi neden?
Kollarım bacaklarım kalın halbuki
Bana cılızsın diyenler de benden en fazla 5 kg fazla ve boyları benden 5-10 cm uzun kadınlar
Boyu 170 olan bir deri bir kemik kızlara neden "cılız" demeye cesaret edemiyorlar?
Neden sence cılız diyorlar?
160 boy medium beden cılız mı yani?
Kendileri aynı olunca dediğin ne anlamda?
Ve benim kiloma hangi ara dikkat ediyor anlamıyorum benim bedenimi neden inceliyor? Benden 10-15 cm uzun, benden çok daha zayıf kızlar var, onlara neden laf sokan yok? Boyu uzun olandan korkuyorlar mı? Bu mu sebep?
Ama gerçekten boyu 170 ve üzeri olan çok zayıf bir kıza hiç kimsenin "zayıf, cılız" dediğini görmedim. Bunun sebebi ne?
Ben de 170 olsaydım, istersem 40 kg olayım, kimse bana laf sokamaz mıydı o zaman?
Kendileri de aynı olunca başkalarına atmaya calisiyorlar
Dediğin ne
Bu ne demek
Neyi atmaya çalışıyorlar
Aynı olmak ne demek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?