Neden uzun boylu kızlara "çok zayıfsın" denmiyor da , kısa boylulara deniyor?

Boyum 1.60 . Kilom 50-52. Small - medium beden giyiyorum. "Çok zayıfsın, cılız" falan diyorlar. Ama boyu boyu 170-175 olup small beden giyen kızlara hiç kimse zayıfsın cılızsın demiyor. Boyları uzun diye korkuyorlar mi acaba diğer insanlar?

Benden uzun boylu ve benden en fazla 5 kg fazla olan teyzeler falan "çok cılızsın" deyip dalga geçiyor. Fiziğimi görseniz, belim ince ama kollarım bacaklarım normalden kalın. Yani cılız falan değilim aslında

Güncellemeler
+1 yıl
Ben 50 kgyim diye bana cılız diyorlar. Boyu 170 - 50 kg kızlara kimse cılız demiyor. Halbuki onlar asıl cılız oluyor boylarina göre oransal olarak. Ben boyuma göre orta kiloyum, zayıf bile değilim ki
Güncellemeler
+1 yıl
160 boyunda bir kız 55 kg mi olmalı?
O zaman 170 bir kız da 60 kg olmali ama

170 kızlar 50 kg olunca kimse cılız demiyor. Sebep ne?
Neden uzun boylu kızlara "çok zayıfsın" denmiyor da , kısa boylulara deniyor?
Cevapla