Özel bölgeme kullanmak istiyorum.
Kalıcı çözüm oluyor mu?
Kalıcı çözüm oluyor mu?
Bunun için mi canini sıkıyorsun. Bence hic canini sıkma herkeste olan bir durum yeni mi başladı peki bu durum yoksa uzun süredir olan bir durum mu. Fazla mi peki kararma
Evet sıkıyorum🙈
Annem de bunu mu dert ediyorsun orası beyaz ilsa ne olacak sanki diyor😁ama ben takıyorum işte
Uzun zamandır böyle.
Galiba jiletle aldığım ve sürekli kapalı olduğu için koyuluk varmış.
Beyaz tenli biriyim özel bölgemde ten rengimden 1-2 ton koyu renkte.
Orası da her yerim gibi beyaz olsun istiyorum.
Koltukaltımı da jiletle alıyorum ama orası beyaz
Vaktin var mı tkp edebilir misin birkaç birsey sorabilir miyim sana
Ne soracaksın?
Bekliyorum
Ya bu senin kaçıncı hesabın😄
Nasil yani😂
mesaj atsan bakacağım kim olduguna😂
Yani zırt bırt hesabın kapanıyor ya da sen kapatıyorsun bilemiyorum artık
Ama nicknameinden tanıyorum seni bu 3. hesap
Sen yinede mesaj atabilirsin 😂
Ya de hele, sen mi kapatıyorsun hesabını yoksa KS mi kapatıyor?
Şifreyi unuttum hesaptan atti beni giremedim
Hep mi böyle oluyor
Hep değil bu ikinci hesabım ki takip edebilir misin
3 bence
Herhalde tkp etmeyeceksin
Profilini az önce gördüm de nasıl takip edebilirim. Aramaya yazınca da profiller çıkmıyor
Tkp edecek misin
Achromin
Tamamdır bakacağım😊
Kalıcı oluyor mu? Yoksa sürekli mi kullanmak gerekiyor?
2-3 hafta kullan mumkunse sabah aksam sonra kafana gore takilirsin
Tamam sağ ol🤗
Cevap
2Cevap
O zor bir iş değilmi ya anca tıbbi müdahale ile oluyo sanırım
Aa cidden mi? Ben kremle de hallolur sanıyordum
Bilmiyorum oyle olsa kararmış kimse kalmazdı bence 😅
😄ay yok ya krem bulayım da deneyeyim ben
Çokta şşeyapma yaa 😅
Ay yok denemeden duramam😁
Bence çok değilse hoş oluyo 😅
Ya aşırı değil ama ben sinir oluyorum
Beyaz tenliyim biriyim, özel bölgem 1-2 ton daha koyu duruyor.
İstiyorum ki orası da beyaz olsun vücudumun diğer yerleri gibi
Hayal ettim 😅eğer tüy bakımından temizse bence bulunmaz hint kumaşısın
Hahaha yok bee birçok kişi de karalık vardır orada
Var tabi ben hoş oldugunu düşünüyorum hatta çok fazla olmadıkça
Hm ilk kez hoş durduğunu söyleyene denk geliyorum😄
😊
Yaşın kaç cokmu Kara
28'im yaş ne alaka?
Ten rengimden 1-2 ton daha koyu
Beyaz tenliyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?