Güzellik ve çirkinlik kavramlarının gerçekten ne olduğunu biliyor muyuz sizce? Kaşı kısa gözü küçük yüzünde sivilce var diye insan çirkin mı oluyor. Belli bir güzellik algısı falan mı var yani? Herkes birbirinden farklı ve herkes güzel. İnsanlar bakımsız olabilir belki ama kimse çirkin değildir. Ve sen tabi ki de güzelsin ve kendimi sevmiyorum diye bir şey de yok. Bunu aklından çıkar ve kendimi sevmiyorum diyorsun. Sen kendine güzel olduğunu söylemeden başkalarına güzel miyim çirkin miyim diye de sorma. Kendini de sev. Tamam mı?
Güzellik sende değil ki Neden sen kendini güzel olarak tanımlıyorsun veya çirkinlik de sen de değil Kendini çirkin olarak da tanımlama ben sana güzel bakarsam güzel görürüm çirkin bakarsam çirkin görürüm bunu unutma Hani bazı kızların yanında yakışıklı olmayan erkek görürsün ya da Bazı erkeklerin yanında Güzel görmediğin kızlar olur aslında o onu güzel görmüştür güzel bakmıştır tamamen Bakma ile alakalı Şimdi sana soruyorum sence sen güzel misin Aynaya bak nasıl bakıyorsan öyle cevap vereceksin
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
İlk önce kaç yaşındasın yaşına göre cevaplıyacağım
Çokta çirkin değilsin biraz zayıflarsan daha güzel olabilirsin bende şu an 22 yaşındayım bu Ağustos 23 olacağım bende eskiden çelimsiz zayıftım biraz spor yapınca benimde fizik iyi oldu saçlarımda uzadı erkek olarak sende ki tek sorun biraz balık etli olman o kadar
Biraz daha zayıflasan yüz hatların daha iyi oturacak. Güzellik biraz da aura meselesi. Yaşam enerjin ve auran ne kadar yükselirse yıllar geçtikçe önce kendini kendine sevdirip saydıran, daha sonra da karşı taraftan ilgi gören bir cazibe oturur.
Kesinlikle çirkin değilsin. Sempatik güzelsin şu an. Tatlısın. Sempatik güzel grubu çirkinlik kompleksini en çok yaşayan gruptur. Çünkü kendini normal değil seksi güzellerle kıyaslama eğilimi var her zaman. Bu da senin değil çirkin değil idealist bir birey olduğunu ortaya koyuyor.
Ama dediğim gibi sağlıklı, formda yaşayarak auranı yükseltirsen seksi bir güzele de dönüşüp PERFECT olabilirsin. Bu senin elinde.
Face App uygulamasında doğru açı mesafe çözünürlük kombinasyonunda yüzünün altın oranını ölçtürebilirsin.
Dürüst olayım. Öncelikle çirkin insan yoktur, bakımsız vardır. Ve bence seninde bakıma ihtiyacın var yoksa öyle kötü bir yanın yok yani. Seni yansıtan ve kendine uygun giyim tarzını yakalarsan, bakımını yaparsan çok daha iyi biri olabilirsin. Her şey senin elinde.
Dürüst olucam, yüz yapına ve saçlarına bayıldım, gözlüğü çıkar ama görme problemin varsa yüz yapına uygun bir çerçeve seç özellikle daha genç duracak bir gözlük örneğin yuvarlak çerçeveli gözlükler aşırı güzel ben de kullanıyorum 😍 üst dudağın çok az benimki gibi ama bi dudak kalemi hemen halleder :) kaşların için kesinlikle bı kuaföre git, aşırı güzel olucak eminim çünkü kaş yapına da bayıldım:))
Niye teşekkür ediyorsunuz size teşekkür edeceğiniz bir şey söylemedi ki aksine kırıcı bir şey söyledi. Herşeye teşekkür etmek sizi ezik biri yapar onun yerine hiç cevap vermeyin güzellik algısı bile buna bağlı.
Kız sormuş olabilir ama ona sormamasini ve kendisini sevmesini söylemen gerekir. En azından yorumun düzgün ve mantıklı olsun. Beğenmedim diyorsan bu senin içinde kalsın