Buğün bir kız bana hamilemisiniz dedi benden daha kiloluydu hamile diğilim tamam boy 163 kilo 69

Buğün bir kız bana hamilemisiniz dedi benden daha kiloluydu hamile diğilim tamam boy 163 kilo 69

Hamile olmayabilirsin ama boyuna göre p kilo çok fazla bence bundan rahatsız oluyorsan zayıflarsın olur biter zor bir şey değil zayıflamak 2 3 aya istediğin kiloya ulaşırsın o yüzden çok da sorun etme kilo bu alınır da verilir de.
Cevap
46Cevap
Hayır kilolu durmuyorsunuz. bence gayet normal yani elbise için öyle demişlerdir ya da kıskandıkları içindir bence çok dinlemeyin onları.
Elbiseden dolayı öyle demiştir. Bu tip modelleri hem kapalılar hem de gebeler kullanıyor bol olduğu için.
Ben kapalıyım zaten
Dediğim gibi elbise modelinden öyle demiştir.
hamilelik testi yaptırdınmı cidden hamile gibi duruyorsun
Uza
Banada otobuste sormuslardi hamile misin diye o kadar kotu olmustumki
Bende geçen sene doğum yaptım verdim kilo bir 13! kilo kaldı veremiyorum
Bala bence hamile oldugunu sen bile bilmiyor olabilirsin xhabahhs ekmek karbongidrattan başka bişey yeniyon mu
hamile misin : ) oyle kolay verilmiyor yani..
1 sene önce doğurdum verdim 13 kilo kaldı veremiyorum
normal yaa.
Enişteye selam kaç aylık jsjsjsj belki elbiseden dolayı demiştir
1 sene önce doğum yaptım hamile diğilim doğumdaki kilolarımı verdim
Kilo vermekte kolay diğil 25 kilo verdim
Takılıyorum bu arada ciddiye alma beni şaka olsun diye dedim ne güzel
Kiloyla alakalı değil o ablacım, giyim tarzın buysa hamile gibi giyiniyorsun yani.
Bol giyinmek daha iyi dar giyindiyse daha çok belli
1 sene önce doğum yaptım hamilelik kilomu verdim bir 13 daha vermem gerekiyor ama olmuyor çok zor
Bol kıyafetlerin bazıları insanı hem kilolu gösteriyor hemd hamileymis gbi yanls tercih bebegm
Dar daha kötü gösteriyor bol daha iyi
İnsanlar ne kadar meraklı. Millet niye böyle bir soru sorar ki
Kıyafet olduğundan daha kilolu göstermiş bence
Yoo gayet normal hadi moralin iyileşsin :)))
kilo ile alakası yok giydiğin kıyafet hamile kıyafeti
Öyle bir elbiseden ne bekliyodun ki büyük ihtimal elbiseden dolayı
Elbise seçiminiz çok kötü muhtemelen kıyafetlerdrn dolayı öyle bir yorum alıyorsunuz
eger ustunde resimdeki elbise varsa evet oyle gosteriyor ama kilon yok kilolu degilsin
Elbise öyle d
Göstermiştir niye dert ettin aman sende
Elbisen bol ve şık olmuş boş ver kıskanmış soyleyen
Rabbim nasibini temiz eylesin seni doğru yoldan ayırmasın nasibin de sen gibi olsun kalbine göre versin
Siz çok kilolu değilsiniz, kilolu gösteren kıyafetler seçiyorsunuzdur. dolabınızı yenilemeli alışverişe çıkmalısınız
baliketli se. ksi kadin gorunce belki kiskancliktan demisler midir?
Bende 153 boy 66 kiloyum kimse bana böyle bir şey demedi. Göbek var mı
vucut yapin o kilo ya uygun degil demekki gobegin cok cikmissa, baliketli olmak sana yakismiyor anlasilan
Yakışıyor diyenler var
baliket yakisir ok de senin gobek onden gidiyosa 🤪🤪
beni eklermisin?
Giydigin elbiseden dolayı hamile gibi gorunmuş kilonla alakasi yok
Kilolusun canım :/
Peki amca
hayırlı olsun kaç aylık
Hamile diğilim
Evet 🤣
Elbise icin demistir kilo belli olmuyo
Olabilir çok takılma daha formuna giyinmeye çalış
Elbisenin de katkısı var biraz
Elbisenin modeli yüzünden olabilir
Elbise hamilelik elbisesi
Hamile gibi görünmüyorsun
Bu elbise tarzı yapıyor bunları 😅
gözlerimi kör sadece elbisen bol ne alaaka
Kıyafet seçimin kötü, kilon yok.
Elbise kilolu gösteriyor
Kızlar bunu birbirine gıcıklık içinde yapıyor.
elbise öyle göstermiş, nerden aldın?
Bizim de derdimiz var işte
konuşmak ister sen yazabilirsin
niye ne oldu seksi şempanze
Sinir etmek için demiştir. Takılma
hiç de durmuyorsun. elbisedendir o
Elbisenin bolluğu olabilir
Kim bu obez
Obez diğil abartma
Bebek kaç aylık?
Hamile diğilim
hamile değil misin
elbisenin tipi bol
Galiba elbiseden kaynaklı, senlik değil yani 😉
Hamile misiniz?
Hamile misin
yo gayet iyi
Elbiseden dolayı
Evet hamile gibi duruyor
En sevdiğim fizik tipi hafif kilolu
takma kanka
pek belli olmuyo
Enisde de is yok galiba 😃
Seni kıskanmıştır o
hamilesin knk dskdl
2 tül önceydi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar