Hiçbir yerim güzel değil bu yüzden evlenmesem daha mı iyi sizce?

Göğüslerim yok denecek kadar küçük hatta yok yani resmen, belim kalın cildim pürüzsüz bile değil göbeğim var her şeyim kötü beni kim neden beğensin ki bu yüzden evlilik düşüncesini kafamdan silmeyi düşünüyorum sakın bana seni seven öyle sever demeyin öyle bir şey yok çünkü dış görünüş önemli herkes herkesi dışı için seviyor maalesef ki. Evlenmesem daha mı iyi sizce

Hiçbir yerim güzel değil bu yüzden evlenmesem daha mı iyi sizce?
Cevapla