Kafam küçük yamuk ve arka tarafı düz çirkinim gülüşüm de çirkin sizce ne yapmam gerek?

Evet dedigim gibi değişik bi kafa yapisina sahibim yandan bakinca thorun cekici gibi bir kafa seklim gozukuyor acikcasi her konuda şanssızım cunku saçımı kısa kestirsem kafamın kucuklugu sacimi uzatsam kafamin yamuklugu belli oluyor kısacası eger bi tanrı varsa tanrinin sevmedigi kuluyum hic kimsenin beni sevicegini düşünmüyorum beni aralarina sadece ustun mizah anlayisina sahip oldugum icin ve cogu kisiyle iyi diyalog kurdugum için aldıklarını dusunuyorum cunku genelde coklu ortamlarda hep dislanip duruyorum 3 kisilik bi ortamda bile uzun bi depresyondayım nihilizim felsefesini destekliyorum her konuda asiri tembelim ve isteksizim yasamaya bile acikcasi sizden bu konuda yardim istemicem cunku yapabiliceginiz ya da yapabilecegim hic bir şey yok her konuda hak arayan biri degilim ama yine sorucam sizce intihar etmekte haksız mıyım

Kafam küçük yamuk ve arka tarafı düz çirkinim gülüşüm de çirkin sizce ne yapmam gerek?
Cevapla