Ben bazen doğal yaparım. Bazen de renkli yaparım mavi - yeşil göz farı veya pembe, fuşya ruj gibi. Bazen de toprak tonlarında göz makyajı yaparım. Nude ruj sürerim.
Bence göze renkli far uygulandıysa, dudak daha doğal olmalı nude ruj gibi. Dudak fuşya veya pembe gibi bir tenise, göz makyajı doğal olmalı. Hem dudak hem göz doğal olabilir aynı anda. Ama ikisi aynı anda renkli olmamalı bence.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Kızlarda renkli makyaj seviyorum
Renkli yapmıyorum ben esmer oldugum için çingene arabası gibi oluyorum 😂
Doğal renkli severim.
Beni doğallık yansıtır 🤣
ben renkli far sevmem gerçi far sevmem
Renkliler hoşuma gitmiyor ne öyle
Makyaj yapmiyorum Eda ☹️🤣
İkisi de güzel bence
Ben bazen doğal yaparım. Bazen de renkli yaparım mavi - yeşil göz farı veya pembe, fuşya ruj gibi. Bazen de toprak tonlarında göz makyajı yaparım. Nude ruj sürerim.
Bence göze renkli far uygulandıysa, dudak daha doğal olmalı nude ruj gibi. Dudak fuşya veya pembe gibi bir tenise, göz makyajı doğal olmalı. Hem dudak hem göz doğal olabilir aynı anda. Ama ikisi aynı anda renkli olmamalı bence.
Fuşya veya pembe gibi bir renkse*
Klavye hatası
Naturel make up😊
Abartısız olursa olur ama bence doğal
Doğal olanlar
her ikisi de
Dogal
doğal
Çok az olsun da ne olursa olsun
Doğal
Doğal
İkiside