
Fotoğrafları internetten buldum bende aynı böyleyim , 25 yaşındayım kilo alıp vermekten bu hale geldi Şu an zayıfım fiziğim iyi ama aşırı çatlağım var ne olur söyleyin ne yapmam lazım?

Fotoğrafları internetten buldum bende aynı böyleyim , 25 yaşındayım kilo alıp vermekten bu hale geldi Şu an zayıfım fiziğim iyi ama aşırı çatlağım var ne olur söyleyin ne yapmam lazım?
Seven ayrılmaz. Çatlak pek çok kadında olan bir şey ayrıca. Modellerde bile var. Ben senin yerinde olsam çatlaklarım yüzünden sevgilin benden ayrılır mı diye dert edinmek yerine neden sürekli kilo alıp veriyorum, sağlıklı bir düzen oturmuyor diye dert edinirdim. Her erkek beğenmek zorunda veya kabul etmek zorunda demiyorum ama seven dert etmez. Ayrıca çatlakları çekici bulan erkekler de fazla.
Bende de var ama umursamıyorum seven her türlü sever takılmaz böyle şeylere.. tedavilere basvururum çok rahatsızlık duyuyorsamda. Çok da fazla takılma elimizde değil sonuçta bazı şeyler.
Sıkılaştırıcı kremler kullanmalısın salgangoz kremleri okuduğum kadarıyla cilde iyi geliyor fakat yinede bir dermatologa başvurmalisin ayrıca Bepanthol bepanthane gibi kremler deriyi yeniler bilgin olsun daha pahalı kremlerde mevcut şimdi aklıma gelmedi fakat yanık kremleri gibi kremler mevcut ayrıca sporla desteklersen sorun kalmaz bence
Cevap
16Cevap
Kadın olmak zor gibi geliyorum ha Kadın olmak zor bir şey değil ya bilmiyorum yani sevgilin konusunda ben fikir değilim hani kendimi Hani 25-30 yaş arası bir kadınla birliktelik buluyorum yani parasını verip yatıp kalkıyorum ya böyle Çatlı olsa ben kabul etmem Çünkü parasını veriyorum realist düşünmek realist yaşamak gerekirse ama bilmiyorum yani erkekten erkeği değil işte bazı erkekler gerçekten abazan'dır kadın bulamamıştır Belki kabul eder Yani benim şahsi düşüncem bu Ben Sevgi yönünden hiç bakmamak adına şimdi kadında Sevgi olacağını düşünmediğim için bakmıyorum bu saate kadar yaşamadım Bu saatten sonra yaşar bilmiyorum ben günlük yaşarım tıklar geçerim parasını veririm keyfime bakarım zevkime bakarım
Bu yüzden ismin yapayalnizim, aşırı hastalıklı düşünüyorsun git tedavi ol
Madecassol, bepanthen ve hametan merhemleri eşit şekilde karistirip gece uyumadan önce bolgelere dairesel hareketlerle masaj yaparak uygula. Hücre yenileme özelliği etkisini gösterecek. Sporu da aksatmadan yap birkaç ayda sıklaşır bu sorunla karsi karsiya kalmazsin. Doğum yapanlarda da bu catlaklar oluyor. Çoğu sıkışarak atlatıyor. Sende kendine cok sorun etme. Seni kabul eden her kosulda kabul etmeli.
Günaydın bunu sorun etme.
https://voca.ro/155WFO4tFVK4
Ne tatlı bir yorum olmuş Ya teşekkür ederim
Gerçekten öyle bunu sorun eden yaşlanınca bırakır
Nasıl yani
Detaydakini dert eden yaşlandığında yanında olmaz ki kusur bile değil dedim
Eğer çatlakların hala kırmızı veya morsa her gece yatmadan önce vazelin sür çok kısa bir süre içinde geçiyor eğer beyazlamış sa jojoba yağı sür oda aynı etkiyi gösteriyor sonra bana teşekkür edeceksin 🙃
Bol bol sıkılaştırıcı spor yapsan faydası olur diye düşünüyorum
Çatlağa faydası olmaz ki
Spor yapacağım zaten ama sıkılaşırım sadece
Bende de var pek fayda etmiyor yapacak bir şey yok. Gelen böyle gelsin napalim yani
Hay başlıcam sevgilinize ya kendi vücudunuzla ilgili bi durumda bile düşündüğünüz şey bu mu
Hiç umrunda olacağını sanmıyorum. Erkekler olarak böyle şeylere sizin kadar takılıyoruz. Hatta genelde görmüyoruz bile.
Çatlak patlak yusyuvarlak kremalı börek sütlü çörek oynarsınız
Ya kabullenir ya gjder. Cok dusunmeye gerek yok
Senin elinde olan bi durum değil ki. Sevgilin essek gibi kabul etmek zorunda
biraz dış güzelliğe önem veriyor benim yüzüm fiziğim güzel ama çatşakşarıö aşırı cok
Kusur arayan her şekilde arar. Güzel yerlerinin hatrina versin. Bardağın boş kısmından bakmasın. Sevgilin çok mu kusursuz
Yani fiziksel kusurları olan biri değil ama söylemedim hala çatlakalrım olduğunu Yaz gelince görecek sonucta cok utanıyorum
Utanma bence
Erkekler için çok iğrenç bir durum mu
Yoo. Ben gayet doğal karşılıyorum
Çok teşekkür ederim ama kollarımda bile var :(
Olsun. Ben görmezdim bile. Seven her şekilde sever. Ben olsam yakistirirdim bile moral olsun diye
Seven sevdiğini karakteri için sevsin. Elbette ki albenisi olmalı. Ama kimse tornadan çıkmıyor neticede.
Senin gibi insanlara denk gelmiyoruz işte sansa bak
Bisi diyecem. orada misin
orada misin
Yazamıyorum ki
Özel yazmıssın
Günaydın. Yorum yap ben özelden çıkarım
bende yok ama bemce güzel duruyo böyle şeyleri seviyorum yüzümğn yan kısmında dikiş var mesela ve ben seviyorum izleri
Gerçekten seviyorsa ayrılmaz
Hamileyken bile hiç çatlamadım ne kadar kilo alıp verince böyle oluyo lierac kullandım trendyoldan al gece uyurken sür toparlansın
Tam olarak nerelerde var bn sana bıkac cozum solım dua et bna
Söylermisin
Yazamıyorum takip ettim
Face yok buraya çözümü yazsan olur mu
bak bn terbıyesız ahlaksız degılım medenıce ıstg yokmu bnımde ablam kardeşim var bn aileme yapılmasını istemediğim terbiyesizliği kimseye yapmam
ne diyorsun neresi terbiyesizlik bunun ne anlatıyorsun Ya
yanlıs anlıyon
Bn aıleme ıstemedım terbıyesızlıgı kımseye yapmam dıyorum ıyı oku
sana dıyorum
Ya arkadaş ne uzattın, yazacaksan amacın dua almakise yaz burdan. Kızdan gbt alacaksın neredeyse
Cok mu fazla var vucudunuz da ve hangi bölgelerde var bu catlaklar
Ayrılmaması için bir neden göremiyorum
Erkek ona bakmıyor hele bu ulkedekiler
Gerçekten seven biri bu yüzden ayrılmaz
Çaresi yok mu kötü gözüküyor
Keşke olsa çok üzülüyorum
Saçmalama yaa kendini sev
Sevemiyorum
Kötüymüş
Evet maalesef
Çözüm yokmu
Bulamadım cok denedim
Sevgilin su mu?
Sevincs hicbirsey umrund@ olmuyor insanın
Sorun etmez bence
Sanmam..
Ayrılmaz
Ben direk ayrılırım
Ne kadar moral verdin
Takip ettim
Ama xper yetmiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?