Saç açıcısı sıktıktan sonra elimde beyaz kabarcıklar çıktı. Bu ciddi bir şey mi?

ya arkadaşlar saç açıcı sıktım elime eldiven takmadım üzerinde tahriş olur falan alerji olur yazıyordu ama takmadım bisi olmaz diye sonra gözümü kapattım sade sıkmaya başladım elimin üzerinde percemlerimi tutarak percemlerime sıktım bi 10 dk sonra elim de çok küçük beyaz beyaz şeyler çıktı ve hâlâ kaşınıyor napabilirim çok korkuyorum istemsizce titriyorum mk yardım ediiin askolaar muahh

Saç açıcısı sıktıktan sonra elimde beyaz kabarcıklar çıktı. Bu ciddi bir şey mi?
Cevapla