Genellemeler her konuda yanlış gelir bana Sarıdan başkası yalan diyen de olur sarı itici ya cok diyen de. Kişiye göre degisir. Kimseye göre şekil alma o yüzden. Seni olduğun gibi kabullenecek kişi doğru kişidir. Mesela kadınların nerdeyse hepsi kıvanç hastası sarışın yeşil gözlü erkek sevdalısı. Ama ben hiç çekici bulmam sarışın biriyle hicbir zaman ilgilenmedim. Bu aşağıdaki kalın kafalı beyler sinek vızıltısı o yuzden😂
Ben antipatik bulmuyorum ama sarının tonu çok önemli bebek sarısı güzeldir mesela. Bir de sarı renk kullananların mutlaka yüzünü makyajla renklendirmesi gerekiyor yoksa ölü gibi oluyor
Bence gerçek sarışınların %10 u falan alımlı ve güzel. Geri kalanı ölü gibiler kirpiksiz kaşsız ve kırmızı pancar gibi tenleri var. Çakma sarışın olmak daha güzel
Hayır ben itici ya da antipatik durmuyor ben sarı saçın her türlüsü severim ister doğal ister boyatma olsun ama burada tonu çok önemli bazıları aşırı sarı oluyor beyaza yakın bu saç rengini sevmem mesela ama bunların dışında severim
Çakma sarılar evet biraz tuhaf duruyor çünkü her çakma sarışının illaki dip boyası gelmiş oluyor çünkü 1 hafta boyatmasa hemen dip geliyor ve sarı saçta sırıtıyor o yüzden benim gördüklerim hep dibi gelmiş birde kaş rengi farkı çok oluyor şimdi doğal Kaş zaten doğal saçla tamamen aynı tonda olmaz Kaş zaten 2-3 ton daha koyu olur tamam ama bir bakıyorsun saç sapsarı kaç simsiyah. Dip gelmiş simsiyah ten renginde beyaz değil birde saçı boyamıs açık sarı kötü oluyor beyaz tenliyse çok bakımlı özenli ise belki yakışabilir ama çakma sarışınların çogu bunu yapamıyor kısacası sarıya dönemek zordur becerebilen boyasın yoksa kötü görünür
Sarı saçlar her zaman ilgi çekici olmuştur, ancak ne yazık ki çakma sarı saçlar genellikle yapay ve doğal olmayan bir görünüme sahip olabilirler. Aslında, gerçek saç renginizle kendinizi daha rahat ve güzel hissedebilirsiniz. Ayrıca, kişiliğinizin ve özgünlüğünüzün doğal güzelliği de kendi saç renginizde saklı olabilir!
Saçını sarı yapanlara neden çakma sarışın diyorlar anlamıyorum. Avrupalı kadınlarda yapıyor, ruslar da. Onlar yapınca bir şey yok. Ben de çok özledim sarı saçı ya. Platin sarı, Nike pro tayt, protez tırnak aslında bu tarza geçmek istiyorum ama saçım yıpranır diye yapamıyorum. Belki yaparım değişiklik iyidir
ben bu görselde ki rengi kullandım evet sahte sarışın mıydım evet doğal rengim kumral çünkü ama normalde açık renli olduğum için ve kaşım kirpiğim açık renk olduğu için doğal sarışınmışım gibi oluyordu 😀
1
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ya kesinlikle kaşın simsiyah değilse çok yakışıyor doğal gibi duruyor. Ben de olucam 😔
ben saçlarımı şu an ya simsiyah ya hürrem rengi yapmak istiyorum ya ama bi senedir karar veremiyorum :/
Soran
+1 yıl
Aşkom Hürrem yaptırma çok yapay duruyor artık. Geçen sene yapsan iyiydi. Artık herkes turuncu oluyor bi özelliği kalmadı ya. Mavi siyah efsane olur bu arada
Hem de baya. Her insanın doğal saç rengi en güzeli. Kahveyse kahve, kumralsa kumral. Hem sarışına döndü herkes. Bence sen de farkını ortaya koy ve olduğu gibi bırak saçlarını ‽