Ona hiç bakmadımm rastgele gördüm ben de durunun ürünlerini çok seviyorum galiba çok ski zamanların markası ürünleri de eskisine göre daha iyi oldu yıllar önce duş jelini almıştım ama beğenmemiştim ya da ben anlamadım yıllar sonra tekrar deneyince çok beğendim bir kaç yıldır duş jeli kullanıyorum palmolive ile başladım onun duş jelleri de çok güzeldir sabunu bıraktım artık ve galiba artık bunları kullanan bile yok öyle sabun duş jeli direk şampuan ile saç vücut kullanıyorlarmış
Peki hiç Bimin A101 Şokun kendi markası olan duş jellerini denedin mi ben palmolive ve duru kullanıyorum bana en iyi gelen bunlar ama malum fiyatlar artıyor almak zor oluyor bunları da bilemediğim için boşu boşuna da alıp denemek istemiyorum heç olmasın diye
Hayır denemedim açıkçası market markaları bana pek güven vermiyor. Gerçi üreticilerine bakmak lazım bazen o market markalarını üretenler bilinen markalar olabiliyor. Araştırmak lazım.
Artık olmadı alıp denerim bir kere de olsa şu anda elimde var biraz şimdi tekrar aldım hepsiburadan 4lü buldum iki tane aldım Durudan uzun süre almam artık BİM de dün 10 lu nescafe 30 liraydı bugün 35.50 yapmışlar çok kötü oldum bilseydim dün alırdım ne olur ne olmaz diye hepsiburadan duş jelini aldım bir daha alamam diye eğer çok kullandığın tükettiin bir şeyler varsa bir anönce al hatta fazla al sonra artıyor fiyatı
Onu çok durdum gördüm ama bilemedim bir de tabi fiyatı da çok pahalı ama deneyeceğim bir kere bakalım beğenecek miyim ben Palmolive ve Duru kullanıyorum bunları da öneririm sana onların farklı çeşitleri çok şimdi daha yeni hepsiburadan 4 lü duş jeli aldım 2 tane pek öyle çeşit çeşit deneme yapamıyorum fiyattan dolayı uygun fiyatta gördükçe alıyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
sabunun verdiği temizlik hissini hiçbir jele değişmem
Peki hangi markanınkini kullanıyorsun özellikle kullandığın bir koku var mı
attığın görseldeki duru okyanus harika bir sabun ek olarak bazenleri de dove’un pudralı sabunu harika oluyor:)
Ona hiç bakmadımm rastgele gördüm ben de durunun ürünlerini çok seviyorum galiba çok ski zamanların markası ürünleri de eskisine göre daha iyi oldu yıllar önce duş jelini almıştım ama beğenmemiştim ya da ben anlamadım yıllar sonra tekrar deneyince çok beğendim bir kaç yıldır duş jeli kullanıyorum palmolive ile başladım onun duş jelleri de çok güzeldir sabunu bıraktım artık ve galiba artık bunları kullanan bile yok öyle sabun duş jeli direk şampuan ile saç vücut kullanıyorlarmış
orasını bilemem ama şahsen ben kaç yaşına gelirsem geleyim sabuncuyum
Duş jeli
Peki hangi markanınkini kullanıyorsun özellikle sevdiğin kullandığın bir koku var mı?
Belli bir marka yok ama hindistan cevizi, vanilya gibi kokuları severim.
Peki hiç Bimin A101 Şokun kendi markası olan duş jellerini denedin mi ben palmolive ve duru kullanıyorum bana en iyi gelen bunlar ama malum fiyatlar artıyor almak zor oluyor bunları da bilemediğim için boşu boşuna da alıp denemek istemiyorum heç olmasın diye
Hayır denemedim açıkçası market markaları bana pek güven vermiyor. Gerçi üreticilerine bakmak lazım bazen o market markalarını üretenler bilinen markalar olabiliyor. Araştırmak lazım.
Ona hiç bakamdım bir dahakine bakayım evet öyle üreticileri bilindik marka olabiliyor mesela bimin meyve suyularını jusy olan Tamek üretiyor
Aynen.
Artık olmadı alıp denerim bir kere de olsa şu anda elimde var biraz şimdi tekrar aldım hepsiburadan 4lü buldum iki tane aldım Durudan uzun süre almam artık BİM de dün 10 lu nescafe 30 liraydı bugün 35.50 yapmışlar çok kötü oldum bilseydim dün alırdım ne olur ne olmaz diye hepsiburadan duş jelini aldım bir daha alamam diye eğer çok kullandığın tükettiin bir şeyler varsa bir anönce al hatta fazla al sonra artıyor fiyatı
Le petit marseillais duş jeli.. kokusu harika
Onu çok durdum gördüm ama bilemedim bir de tabi fiyatı da çok pahalı ama deneyeceğim bir kere bakalım beğenecek miyim ben Palmolive ve Duru kullanıyorum bunları da öneririm sana onların farklı çeşitleri çok şimdi daha yeni hepsiburadan 4 lü duş jeli aldım 2 tane pek öyle çeşit çeşit deneme yapamıyorum fiyattan dolayı uygun fiyatta gördükçe alıyorum
Denedim onları.