Ülkemizde ki kadınlarda görmek papanın Müslüman olması kadar zor herhalde jdjjdf
Kadınlara acayip yakışıyor bence 🔥

Ülkemizde ki kadınlarda görmek papanın Müslüman olması kadar zor herhalde jdjjdf
Kadınlara acayip yakışıyor bence 🔥

Kızlar karın kası çok sever. ama kadınlara ben çok yakıştırmıyorum karın kası hatta bu kadar çok itici durur erkek gibi görünürler. bence ince bel olmalı kum saati vücut yani kas da çok çok az olmalıdır. yani göbek olmasın yeter bir kadında
Kadınlarda da belirli bir seviyeye kadar güzel duruyor. Ne de olsa belirli bir seviyeye kadar yapımca o fit görünüm elde ediliyor. Aynı şey bacak, kalça, omuz, bicepsler vb için de geçerli. Belirli bir seviyeye kadar gerçekten çok güzel oluyorlar. Fit ve sıkı duruyor yani. Ama daha fazlası, işte baya kasları şişirmek ve ciddi ciddi kaslanmak maskğlen gösteriyor kadını. Bu da benim bakış açıma göre kadını belirli bir seviyeden sonra sanki erkekmiş gibi hissettiriyor bana. O yüzden azı yarar çoğu zarar diyeyim 😁🖖
Çok belirgin olanı değil de hafiften olanını ben de çok hoş buluyorum kadınlarda. Bir ara merak salmıştım ama bir hafta karın ağrısı çekince tamam dedim bırak djdj
Teşekkürler ederim.
Rica ederim.
Ilk başlarda olan o ağrı 1 ay sonra olmuyo hamlık gidiyo o ağrı için bıraktıysan devam edebilirsin:)
Ben de aksine güzel şekillenmiş ama kaslı olmayan vücudu seksi buluyorum kadında. Kaslı vücut benim için maskülenlik göstergesidir ve erkeklere yakışır.
Cevap
45Cevap
Ay Allah korusun tövbeler olsun bu ne böyle erkek gibi 😂 Allah sanada akıl fikir versin bunu beğendiğin için. Ben göbekli mutluyum 😅
Göbekten iyidir.
Ama harika yaa
Türkiye'de baklava diyince akla ilk şerbetli tatlı geldiğinden böylesi karizmalara rastlamak zor. Katılıyorum kadına da, erkeğe de çok yakışıyor kas. Sadece kadınlarda abartı olması hoş bir görüntü değil. Kolda, bacak da falan olmasın mesela. Karın kası olsa kafi ‽
Kadında çok erkeksi durduğu kanaatindeyim. O yüzden pek yakıştırmam
Bence mükemmel. Kadın vücudu bana göre en estetik vücut tipi. Böyle kızlarımı gördükçe gurur duyuyorum. Herkese inat basın kızlarım.
Türkiye de karin kasi...
Resimlerdeki güzel gözükmüyor ki.
Ayça Ayşin Turan da kas var ve hoş gözüküyor. Ama bu kadar fazla değil.
Kaslı kız kaç yaşında olursa olsun kayınçom olur. Sayıda kusur etmem, başımı kaldırıp yüzüne bakarsam kör olayım.
Bu gorseldekiler cok itici belli bir yere kadar tamam az bir sey olabilir ama fazlasi hele bu gorseldeki cok itici oluyor kadin disidir cekiciligi olmali erkek gibi olursa cekiciligi disiligi kalmaz zaten
Bu kadar yoğun bence güzel değil

bu şekilde fit görünüş olacak kadar
Gerdek gecesinde sıra bende diyecek bir kadına benziyor
Aşırı olmadığı sürece kadınlarda da çok güzel duruyor
Kızlara yakışıyor da bu fotoğraftakiler çirkin Herkülde bile bu kadarı yoktur.
Bu bu fotoğraftaki çirkin ama kadınlara da yakışıyor.
Çok hafif olursa güzel görünüyor kadınlarda.
Bu fotoğraftakiler bence fazla.
Erkek karnı gibi görünüyor
Evet erkekte seksi duruyor. Kadında itici buluyorum.
Kadına yuvarlak dolgun hatlar, erkege keskin şişkin hatlar yakışıyor.
Güzel değil böylesi neden yapalım sanki hepimiz biskolata erkeği gibi geziyorsunuz
Kadına yakışmayan bi görüntü, kadın bence dümdüz göbek ince bel ile nahif olur. Kas erkek işidir.
Kadınlara nedensa yakışmıyor ya. Erkeksi bir olay olmalı bence karın kası
Ya abi erkeklerde iyi işte ne abartıyorsunuz bu kadar
Ne kadına ne de erkeği çekici göstermiyor bence çok itici
Bu kadari biraz fazla sanki. Biraz belirgin yakışıyor bence, baklava gibi olmayacak şekilde.
Karın kasları sadece erkeklerde çekici duruyor bence.
Bence erkekleri de pek çekici göstermiyor ama kadınlara hiç yakıştıramıyorum
Karın kasi ikisinde de sevmiyorum hafif olabilir bence aşırı kas itici bence
Kadınlar oyun karakterine benziyor kaslıyken. Bence çok güzel
Kadınlarda fazlasını sevmiyorum ama hafif olması çok güzel
Papanın Müslüman olması kadar zor fjekjfejf yarıldım
Abarti olunca his defil bence fit olmasi tabikide hos ama erkeksi geliyo bana
kadınlarda cok hafif olanlar güzel diğer türlü çok itici
Döner arkamı giderim. Aşırı itici buluyorum. Tabiki zevk meselesi
Bence kadında kasın pek bir önemi yok. Ama fiziğin bir önemi var
Kadınlara her şey yakışıyor her şey güzel gozukuyor fiziki olarak mukemmeller kadinlara asigim
Resimlerdeki çok iğrenç. Erkeklerdeki gibi duruyo. Kadınlara çok hafif olanı yakışıyo
Aşırısı erkek gibi duruyor bence
Yani bazı şeyler her ne kadar feministlerin hoşuna gitmese de cinsiyete göredir kadına yakışmaz tıpkı bize makyaj yakışmayacağı gibi
Çok hafif hatlar belli olucak şekilde olursa tadından yenmezz
Midene oturur az ye
Obur
Senin neyini kiskanicam be çirkin
Olmasa da olur
Kadınlar yapmasın mümkünse
kadinlara tek bacak kasi yakisiyo
Hayır tabii ki bence kadın da da güzel duruyor
Her iki cinseyetide çekici gösterir
bana farketmez ama cekici duruyor bence
Kadın doğası geresi biraz yumuşak ve yağlı olmalıdır.
Bu çok fazla ama hafif belirgin olması için var bı çabamız 😂
Ayy iki cinste de asiri guzel bence ben bayiliyorum karin kasina
Kadınlarda hafif karın kası çekci bence. Ayrıca çok havalı.
Bence de güzel yakışmış fiziki durumda da yakışmış
Bende kadınlara yakıştırıyorum.
Kadına İnce Bel ayva göbek yakışıyor
Bence maskulen kızlarada yakısıyo
Bencede kadınlara yakisiyor
Meme gidiyor orası hoş olmuyor
Erkeklerde iyi duruyor
Kadınlara yakıştırmıyorum.
Yakışıyor ama fazlası değil
Offf khadin yieeaaa💗🥵🥵
Hakkaten bu ne be 🤤😂😂
Ben kadınlara yakıştıramıyorum
Evet. Kadınlar da itici
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?