Lazere gidiyorum ama kollarıma lazer yaptırmak garip hissettirdi sizce kolların kılları alınmalı mı?

Bende çok kötü durmuyor bazı kadınların kol kılı erkek gibi oluyor bende öyle değil ama yinede kil kökü çok uzun neyse ben lazer yaptırmıyordum orama fikrim değişti çok para veriyorsun yap gitsin dedim sizin düşünceniz nedir?

Lazere gidiyorum ama kollarıma lazer yaptırmak garip hissettirdi sizce kolların kılları alınmalı mı?
Cevapla