Yıldız Tilbe "Yeterince güzelim. O yüzden fazla güzelleşip başımı derde sokmak istemiyorum" demiş. Siz başınızı derde sokacak kadar kendinizi güzel buluyor musunuz?

Yıldız Tilbe "Yeterince güzelim. O yüzden fazla güzelleşip başımı derde sokmak istemiyorum" demiş. Siz başınızı derde sokacak kadar kendinizi güzel buluyor musunuz?

Şu kadına hastayım bayılıyorum yaa 😍😂😂 Az veya çok ne kadar güzel olduğunu biliyor ve farkında ama bunu kompleks yapıp ağlanmak yerine kendini kabul edip böyle mükemmelim diyor, olması gereken.
Buna ego diyen süperzekalar çıkıyor ki onlara göre kimse kendini beğenmemeli ve sürekli aynaya bakıp ağlanmalı. Küçük Emrahlık rağbet görmüyor artık. 🤣🤣
Kadın cesurca makyajsız bir şekilde kameralar karşısına geçiyor.. Diğer ünlüler gibi gazetecilerden makyajsız yüzünü saklaya saklaya kaçmıyo.. Çok sempatik bir kadın.. severim kendisini..
Cevap
34Cevap
İnsanın kendisini sevmesi harika bir şey gadası
Hayır kendimi yakışıklı bulmuyorum. ama ne güzel öz güvene sahip olması güzel bir şey
buluyorum, canım kendim, öperim omuzlarımdan :D ruhum misafir bu bedende ve sevmekle kalmaz, saygı duyarım bedenime.
Özgüvene sahip olmadığım için öyle olduğumu düşünmüyorum ama adıma açılan sahte hesaplar bunun açıklamasını yapıyor zaten
:))))))
cok cirkin
ama ilk kaset cikarttiginda asık olmustum Yildiza :)))))
o zamanda cirkindi :))))
Kadın gözümüzün önünde mis gibi delirdi be.
Çirkin değilim, güzel de değilim. Ortalama bir bireyim.
Evde yalnızken bulmuyorum. İnsan içine çıktığımda diğer insanları görüyorum ve fikrim değişiyor.😂
Kadin efsane yaa seviyoruz❤❤
Kendimide begenirim
Kendisiyle barışık insanları seviyorum. Kendimle de bu konuda barışık insanım...
Normal buluyorum ama cok guzel olmak isterdim 😅
Şoförler bile bana bakıyor özellikle otobüs şoförü 😍
İnsan kendini sevmeli. Ne güzel Yıldız abla bunu başarıyor ❤️🌸
bu kadına bayılıyorum fdjdfldfjdkjldf cok haklı bu kadının gencligi de cok hos ayrıca
Şakacı. 🙄😄
Tabi ki güzel buluyorum.
Evet güzel buluyorum çevremdekiler de öyle söylerler
Ay ben kendimi çok seviyorum ama zerre güzel bulmuyorum.
Başımı derde sokacak kadar güzelim daha güzelleşmeye gerektpkbenim cnaım yıldız ablam😂
Şu kadındaki özgüven azıcıgi keşke bende olsa kendimi iğrenç görüyorum
Bu kadının her sözü felsefiktir. Bayılıyorum
Makyaj olmasa, yüzlerinde meymenet yok. Sadece sesini severim
Başka insanların bana ne dediği umrumda değil kendimi babayiğit görüyorum 😄😄
Ben de her zaman güzel ve genç çünkü o bir sanatçı çok değerli bir sanatçı
Çirkin değilim, çok güzel de olduğumu düşünmüyorum. "Orta" diyebilirim 🙃
Tabiki buluyorum kusurlarimla cizgilerimle hatta selülitlerimle kendimi seviyorum canım kendim :)))
Buluyorum kendime has bi yapım var seviyorum herkes gibi olmamayi
Hayır güzellik herkese göre değişir
Güzel değilim kendime göre ama en azından tatlıyım
Başını derde sokmak için akılsız olmak lazım değil mi ya)))
Yıldız abla demisse doğrudur vardır bir bildiği 😅
Yıldız tilbe zaten genç iken de Çok güzel bir kadınmış isteyen zaten sana değer klipine bakabilir. O estetik olmadı hep fit ve vicdanlı. Kalbi vicdanı adaleti sesi herşeyi güzel bir kadın.
Hayatımda bu kadar ironi yapan bir kadın tanımıyorum.
Bence doğal
Güzel
Zeki akıllı bir kadın
Diğerleri gibi yapmacık değil
Üzerimde yıldız tilbe özgüveni var 🤓
Ben de başım belaya girmesin diye bıyığı sakalı saldım gitti
Güzelim de burnum güzelliğimi kapatiyoo çok büyük değilde yandan çok hafif eğik duruyo
Özgüvenin fazlası egoistliktir
😂😂bu kadına hayranım
Yıldız kadar olmasa da işte.. 😅😅
şu egodan bir gıdım bende olaydı 😂
yakışıklıyım
çekiciyim : )
Eskiden güzeldi. şu an paçoz
pudraa şekeri beyinde sıkıntı yaratır
Bundaki özgüvenin yarısı olsaydı bende😂
Hem buluyorum hem bulmuyorum
O ne anlamda söylemiş acaba 😂
Yıldız abla yıne kafayı cekmış
Bende yeterince iyiyim
Kendiyle çok barışik bir kadın
Yıldız ablam doğru söylüyor
keske o ozguven bende olsa 🥹
Kafasıyla sesinden bahsediyorsa yıldız ablam haklı
Evet buluyorum ve başım belada
Kafasi guzel ablanizin ben severim kendisini
Eh işte idare ederim ya djksk
Evet kendimi güzel bulurum.
Ay evet valla güzellik başa bela 😌💅
Kendini sevden kasıt bu değil ama olsun
Kendime biraz bakarsam güzel bulacağım.
Tabiki buluyorum en az yıldız kadar
Yildiz tilbe dediyse dogrudur
Yıldız'ın sesi güzel, kafası güzel ama..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?