Tırnağım koptu, uzar mı yoksa kısa mı kalır?

Arkadaşlar merhaba işaret parmağımın tırnağı dibinden çürüdü koptu bende kestim yavaş yavaş uzamaya başladı ama sizce kısa kalır mı tırnak ya da böyle kalır mı ölü olan yerlerde sanki tırnak uzamayacak gibi hissediyorum korkuyorum sizin başınıza geldimi daha önce? Sanırım görsel yükleyemiyorum hesap yeni diye isteyene özelden atayım ekleyip
Tırnağım koptu, uzar mı yoksa kısa mı kalır?
Cevapla