İzmirde bir epilasyon merkezi beni yaktı, geçer mi?

Epilasyon sırasında kız dereceyi çok yüksek tuttu. Özel bölgeminin bir kısmı yandı. Diğer kısımları çığlık attığım içim kurtuldu. Krem verdiler. Kabuk bağladı şu an geçer mi tamamen? Bu olayı yaşamış ya da yaşayan tanıdıklarınız var mı? Çok mağdurum yardım lütfen!

Güncellemeler
+1 yıl
Gaziemir Işık Polikinlik yakan merkezin ismi
İzmirde bir epilasyon merkezi beni yaktı, geçer mi?
Cevapla