Çok çirkinim bende güzel olmak istiyorum ne yapmalıyım?

Ömrümde yalandan da olsa bir kez olsun iltifat alamadım, kimse benden hoşlanmadı burnum dev büyüklükte, estetik olamam param yok param olsa bile ailem izin vermez. Makyaj yapmam çok yapmacık duruyor ve sevmiyorum zaten beceremiyorum da. Çirkin olmak zorunda olmaktan yoruldum tek bir güzel zerrem yok hiç mi umut olmaz lütfen bir şey söyleyin

Çok çirkinim bende güzel olmak istiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla