Cildim ve saçlarım çok yumuşak. Herkes bana bebek saçlı diyor. Gerçekten de saçlarım bebek saçları gibi. Kız arkadaşlarımla sohbet ediyorduk. Ben askılı bluz giymiştim. Kız eliyle dokundu koluma, omuzuma. Yumuşacık olduğumu söyledi ve çok şaşırdı sonra güldü bebek tenli dedi bana. Hangi ürünleri kullandığımı sordu ama ben bir şey kullanmıyorum. Aksine cildim biraz sert olsun isterdim çünkü yanlışlıkla biryere hafif çarptığımda morarıyor hemen. Saçlarım da sertleşsin istiyorum. Ne yaparsam biraz sertleşir?
Güncellemeler
+1 yıl
Kilolu da değilim yani. Cildiyeye giderken de bana cildimin sıkı ve yumuşak olduğunu demişti.
Cildimin ve saçlarımın çok yumuşak olması kötü bir şey mi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hayır ben güzel bir şey tam tersi sert olması kötü
Hayir cok guzel bir sey millet saclarini yumusacik cildini yumusak yapmak istiyor sen takilma bunlara cok guzel bir sey
Hayır bu güzel bir şey bence.
Kötü bişey o ne öyle sümük gibi
Spor yap
Hergün yapıyorum küçüklükten beri alışkanlık haline geldi. Hergün en az 1 saat koşuyorum
Koşu vücudu sıkılaştırmıyor ki
Güzel bir şey bence
İnan bilmiyorum