Cildimin ve saçlarımın çok yumuşak olması kötü bir şey mi?

Cildim ve saçlarım çok yumuşak. Herkes bana bebek saçlı diyor. Gerçekten de saçlarım bebek saçları gibi. Kız arkadaşlarımla sohbet ediyorduk. Ben askılı bluz giymiştim. Kız eliyle dokundu koluma, omuzuma. Yumuşacık olduğumu söyledi ve çok şaşırdı sonra güldü bebek tenli dedi bana. Hangi ürünleri kullandığımı sordu ama ben bir şey kullanmıyorum. Aksine cildim biraz sert olsun isterdim çünkü yanlışlıkla biryere hafif çarptığımda morarıyor hemen. Saçlarım da sertleşsin istiyorum. Ne yaparsam biraz sertleşir?
Güncellemeler
+1 yıl
Kilolu da değilim yani. Cildiyeye giderken de bana cildimin sıkı ve yumuşak olduğunu demişti.
Cildimin ve saçlarımın çok yumuşak olması kötü bir şey mi?
Cevapla