22 yaşında 17 yasina benzetilmek hoş mu?

Sizce? Cocuk gibiyim. genc gostermek iyi ama cocuk gibi goruyolar ya ciddiye almiyooar mikyonda degilim 165üm.. makyajsiz gidinceyle sweat falan giyince oyle duruyo

22 yaşında 17 yasina benzetilmek hoş mu?
Cevapla