Burasi kolum. Evet eskiden daha çok vardi. Fakat 5 seans gittim. Soprano titanoum aleti. Surekli azaldi azaldi diyor. Evet bosluk var kollarda bacaklarda ama asla bitmiyor.. yuzumde asla gelisme yok. Biyik oldugu gibi simsiyah ve kalin. Lazer yuzunden yuzume cilet de vurdum kesin gider diye. Normalde asla vurmazdim. Full boynum yuzum en kotu orasi cunku insanlar goruyor calisiyorum ve utaniyorum. Sizce normal mi? 6 seansim var bu hafta surekli tabi tabi cok normal zamanla gider en az 12 seansiniz var daha sizin diyor. Fakat baskalarinda 4 seansda bitiyor kollar erkeklerde? Bende nasil olmuyir? sizce dolandiriyo mu? Ucuz diye gittik ama bilmiyorum ya 9cu aydan beri gidiyorum gelisme yok

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer