5 seans buz lazere gittim hala maymun gibi kıllar? Kadın bizi dolandırıyir mu?

Burasi kolum. Evet eskiden daha çok vardi. Fakat 5 seans gittim. Soprano titanoum aleti. Surekli azaldi azaldi diyor. Evet bosluk var kollarda bacaklarda ama asla bitmiyor.. yuzumde asla gelisme yok. Biyik oldugu gibi simsiyah ve kalin. Lazer yuzunden yuzume cilet de vurdum kesin gider diye. Normalde asla vurmazdim. Full boynum yuzum en kotu orasi cunku insanlar goruyor calisiyorum ve utaniyorum. Sizce normal mi? 6 seansim var bu hafta surekli tabi tabi cok normal zamanla gider en az 12 seansiniz var daha sizin diyor. Fakat baskalarinda 4 seansda bitiyor kollar erkeklerde? Bende nasil olmuyir? sizce dolandiriyo mu? Ucuz diye gittik ama bilmiyorum ya 9cu aydan beri gidiyorum gelisme yok

5 seans buz lazere gittim hala maymun gibi kıllar? Kadın bizi dolandırıyir mu?
5 seans buz lazere gittim hala maymun gibi kıllar? Kadın bizi dolandırıyir mu?
Cevapla