Güncellemeler
+1 yıl
*dikkat çeker ve beğenilir*
Ben kadınlarda en çok siyah ojeleri daha çok seviyorum. ama siz kendinize daha çok yakışanı kullanabilirsiniz. kırmızı ojeler güzel ama bence siyah ojeler kadınlara her zaman daha çok yakışıyor. çünkü sade bir renk ve her renk ile yakıştığını düşünüyorum ben daha çok. tabi ki de burada herkesin beğendiği renkler de farklı olabilir kimisi de kırmızıyı çekici bulur
Cevap
4Cevap
ben renkli kişilikleri severim renkli oje iyidir.
Kırmızı en çok dikkat çekiyor.
Tene göre değişir ama siyah hepsine gidiyor
Beyaz tenliyim
Ayaklarda sevmiyorum zaten çorabın içinde kim görecek 😂
Farklı fantazilere girmeyin.
Kırmızi iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?