Kokusunu aldığınızda işte bu o parfüm dediğiniz parfümlerin isimlerini görüş olarak belirtmenizi istiyorum😇 Benim daha önce aklımda kalan kullandığım parfümler; Burberry classic- hala kullanmaktayım Dior home- hala kullanmaktayım İssey miyake Kenzo homme Joop homme Terre hermes Creed aventus- hala kullanmaktayım Spicebomb ya di gio- hala kullanmaktayım One million- hala kullanmaktayım Bvlgari man in black Lacoste blanc İnvictus Eros
Güncellemeler
+1 yıl
Ojen kuruduktan sonra bana yazarsın olur mu şimdi sürdüğün ojeyi benim yüzümden bozulması beni üzer 😄
Kokusunu en çok beğendiğiniz erkek parfümü hangisi?
Anlıyorum ben farklılık severim her zaman kokulara aşığım diyebilirim sürekli aynı parfümü sıktığımdan dolayı kokusunu bir süre sonra almamaya başlıyorsun o yüzden değişiklik yapıyorum ama her zaman favorim burberry classic
Benim de zaafım var kokulara aşığım beni hayran bırakıyor ayrıca ses hastalığım da var dinlediğim şarkıyı en üst düzeyde hissederek dinlemeye aşığım kulaklığa da iyi para verdim 😂
Hugo boss bir tane denedim ama vanilya içerikliydi beğenemedim arkadaşıma hediye ettim ayrıca kulaklık tavsiyem soundpeats mini pro hs amazonda satılıyor bu sadece 10 günde geliyor mükemmel bir kulaklık fiyat performans al kullan pişman asla olmazsın 1 2 hafta araştırma yaptım öyle aldım kulaklığı 3k 5k fiyatlı kulaklıklara taş çıkarır
Üyelik aç hatta prime al 10 tlye hem video uygulamasından faydalanabiliyorsun hemde tüm ürünlerde ücretsiz kargo şu an indirimi bitti 800 ila 1000 tl arasıdır fiyatı her şey dahil
Tavsiye ederim hani ben fazla para ziyan etmem böyle şeylere 500 1000 arası bandında baktım ve şuana kadar kullandığım en iyi bluetooth kulaklık öyle söyleyim 😇
Ilac fabrikasında steril ilaçlara analiz yapıyordum. Patojen mikroorganizmaları inceliyordum analiz sonucuna göre. Sonrasında minik bir terfi alarak görev tanımım değişti. Daha çok pc ile çalışıyorum.
Çok sevindim senin adına yeni bir gelişmeyse eğer tebrik ederim😇 bu arada parfümden nerelere geldik güzel bir insanla tanışmış oldum çok güzel bir duygu 😇
Umarım kariyerin hep böyle açık olur senin gibi insanlara bu ülkenin çok ihtiyacı var, hayırlısıyla resmileşsin kutlamayı yaparız artık 😄 İzmir tarafına yolun düşerse eğer haber vermeni çok isterim 😇
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Terre hermes mükemmel bir koku, bin kişiye bin farklı koku sık. Terrenin kokusunu anında seçerim öyle bayılıyorum 😻😻
Benimde çok sevdiğim bir kokudur 1 şişe bitirdim
Sürekli parfüm deniyorum bende memnun kaldığım parfümleri değişik aralıklarla kullanıyorum
Benim 1 tane var ve yıllardir değiştirmedim. İmzam gibidir kokum.
Anlıyorum ben farklılık severim her zaman kokulara aşığım diyebilirim sürekli aynı parfümü sıktığımdan dolayı kokusunu bir süre sonra almamaya başlıyorsun o yüzden değişiklik yapıyorum ama her zaman favorim burberry classic
Guzel koku o da 😊
Çok farklı bir şey ya takıntı oldu sürekli parfüm sipariş ediyorum ayda bir 2 farklı koku alıyorum evde 30 40 tane parfüm var 😂
Bir parfum 2bine yakın neredeyse iyi para dayandırabiliyorsun 😁😁
Benim için sorun değil 3 5 hayatta zevkim var çok fazla şeyde gözüm yok kendi halimce kendimi mutlu ediyorum 😇
Mutlu olmak önemli tabi, sana diyorum da sanki ben çok mu farklıyım 😁😁
Senin nelere takıntın var yapmazsam içim rahat etmez dediğin bir şey var mı😄
Güzel kokulara karşı zaafım var, takıntılı değilimdir aslında.
Benim de zaafım var kokulara aşığım beni hayran bırakıyor ayrıca ses hastalığım da var dinlediğim şarkıyı en üst düzeyde hissederek dinlemeye aşığım kulaklığa da iyi para verdim 😂
Ya benimkiler bozuldu 😔 ne alacağım kararsızım. Bu arada Hugo boss classic denedin mi?
Hugo boss bir tane denedim ama vanilya içerikliydi beğenemedim arkadaşıma hediye ettim ayrıca kulaklık tavsiyem soundpeats mini pro hs amazonda satılıyor bu sadece 10 günde geliyor mükemmel bir kulaklık fiyat performans al kullan pişman asla olmazsın 1 2 hafta araştırma yaptım öyle aldım kulaklığı 3k 5k fiyatlı kulaklıklara taş çıkarır
Ne kadara aldın? Amazon üyeliği açarım olmazsa.
Üyelik aç hatta prime al 10 tlye hem video uygulamasından faydalanabiliyorsun hemde tüm ürünlerde ücretsiz kargo şu an indirimi bitti 800 ila 1000 tl arasıdır fiyatı her şey dahil
Tavsiye ederim hani ben fazla para ziyan etmem böyle şeylere 500 1000 arası bandında baktım ve şuana kadar kullandığım en iyi bluetooth kulaklık öyle söyleyim 😇
Dur bir bakayım bende, teşekkür ederim 😊
Rica ederim baktıktan sonra yaz bana
😇😇
Uye olmayi becerebilsem neler yapcamda
Çok zor bir şey değil ışıl biraz uğraş olacaktır 😇
Ay trendyolda da varmış hepsiburada da, buldum sepete attım, maaş yatsın da halledeyim o işi 😁😁😁
Aynı değil onlar sonunda hs olan benim kullandığım dikkat et o detaya😇
Hepsiburada ve trendyol bir alt modelini satıyorlar
Yaaaa 🥺🥺 yazdığının aynısi yaziyor ama 🙄
Benim dediğim mini pro hs modeli orada satılanlar mini pro dikkatli bak
Off ya ben anlamıyorum ki bu teknolojik ürünlerden, bir ara optimuma falan gidip mediamrkte falan bakim bari 🥺
Ben yardımcı olmaya çalışıyorum işte ne gerek ver oralara gitmene sakın gitme daha pahalı orada ürünler ayrıca İzmir de mi yaşıyorsun sen?
İstanbul 'dayım ben, İzmir'de de mi optimum var
Evet bende şaşırdım İstanbul'da olduğunu bilmiyordum 😄😄
😁😁 İzmir'de nerede var peki?
Gaziemirde şehir merkezine baya uzak bayadır açık lakin 1 kere gittim henüz 😂
Gaziemir'e gelmedim sanırım hiç.
Olabilir çünkü baya uzak yani şehir merkezine İzmirde nerelere geldin?
Karşıyaka, Göztepe, Bornova, Konak, Foça, Çeşme vs vs
Oo baya gezmişsin sen bende Bornova'da yaşıyorum 😇
İzmir'i seviyorum ben ya güzel şehir. Gezmeyi seviyorum napim 😊
Çok güzel ya İzmir'de gerçekten çok güzel bir şehir havadar bir yer, peki sen neler yapıyorsun ne işle meşgulsün 😇
Şimdiyi soruyorsan oje süreceğim genel olarak soruyorsan uzman mikrobiyoloğum ben.
İki soruyu da cevaplamış oldun ilk defa duydum bu mesleği ne gibi şeyler yapıyosun merak ettim şimdi 😄
Ilac fabrikasında steril ilaçlara analiz yapıyordum. Patojen mikroorganizmaları inceliyordum analiz sonucuna göre. Sonrasında minik bir terfi alarak görev tanımım değişti. Daha çok pc ile çalışıyorum.
Çok sevindim senin adına yeni bir gelişmeyse eğer tebrik ederim😇 bu arada parfümden nerelere geldik güzel bir insanla tanışmış oldum çok güzel bir duygu 😇
Ağustos'ta gorev tanımım değisti, mayısta resmileşecek bakalım 😻
Bende memnun oldum 😊
Umarım kariyerin hep böyle açık olur senin gibi insanlara bu ülkenin çok ihtiyacı var, hayırlısıyla resmileşsin kutlamayı yaparız artık 😄 İzmir tarafına yolun düşerse eğer haber vermeni çok isterim 😇
Yakın bir zamanda düşmesi çok muhtemel değil gibi 🥺
Sorun değil ışıl elbet yolun düşer düşmesi zor diye de seni unutacak değiliz heralde elbet gelirsin geç olsun güç olmasın 😇
Eyvallah 🙏
Rica etsem mesaj bırakabilir misin bana sorun olmazsa eğer senin için?
Neden sorun olsun ki?
Nezaketten sadece 😇