Kokusunu en çok beğendiğiniz erkek parfümü hangisi?

Kokusunu aldığınızda işte bu o parfüm dediğiniz parfümlerin isimlerini görüş olarak belirtmenizi istiyorum😇
Benim daha önce aklımda kalan kullandığım parfümler;
Burberry classic- hala kullanmaktayım
Dior home- hala kullanmaktayım
İssey miyake
Kenzo homme
Joop homme
Terre hermes
Creed aventus- hala kullanmaktayım
Spicebomb
ya di gio- hala kullanmaktayım
One million- hala kullanmaktayım
Bvlgari man in black
Lacoste blanc
İnvictus
Eros
Güncellemeler
+1 yıl
Ojen kuruduktan sonra bana yazarsın olur mu şimdi sürdüğün ojeyi benim yüzümden bozulması beni üzer 😄
Kokusunu en çok beğendiğiniz erkek parfümü hangisi?
Cevapla