- merhaba ben yüzüme yüz temizleme jeli sürüyorum ama dikkat ettiğimde üstünde kavonoz kapağı açık 3 ay yazıyor sanırım buda 3 ay içinde kullanılması gerektiğini söylüyor ama skt tarihine daha 1 yıl var sizce kullanmaya devam etmelimiyim
o açmazsan son kullanma tarihine kadar kullanabilirsin ama açarsan 3 ay içinde tüketmelisin demek. sonuçta cilde kullanıyorsun bence riske girme bitmeyecekse bol kullan bari için rahatlasın 😀
Cevap
4Cevap
SKT tarihine kadar kullanabilirsiniz.
SKT tarihinden sonra içindeki etken madde işlevini yitiriyor.
SKT tarihine kadar kullanabilirsiniz.
SKT tarihinden sonra içindeki etken madde işlevini yitiriyor. .
ürün açıldıktan sonra ömrünü belirtir genelde 12 yazar
Akrilik krem kavanoz
Markası ne
bilmiyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?