Kazıtılan düz/düze yakın saçın kıvırcık çıkma gibi bir ihtimali var mı?

Selamlarr Şimdi en baştan şöyle alalım; Doğmuşum, büyümüşüm saçları kıvır kıvır bir kız olmuşum. Acayip bir kıvırcıklık var. Çok dadlı ya yerim kendimi. Sonra beni 2 yaş civarındayken "saçları daha gür çıksın" diye götürmüşler, sıfıra vurmuşlar. Bu arada saçlarım asla sık değil ve ince telli :D Neyse öyle böyle saçlarım yeniden çıkmış. Kıvırcıklıktan asla eser yok ama eeh dümdüz de sayılmaz. Alta doğru hafif bi kıvrım var. Gelelim sorumuzaa Yapmaya cesaretim yok ama olabilir yani. Şimdi saçımı kazıtsam kıvırcık çıkar mı? :D Var mı böyle macerası olan?

Kazıtılan düz/düze yakın saçın kıvırcık çıkma gibi bir ihtimali var mı?
Cevapla