Jajjaja kalp yüze yansir derler , kötü kalpliler hep çirkin mi o zaman?

Jajjaja kalp yüze yansir derler , kötü kalpliler hep çirkin mi o zaman?

Maalesef güzellik yüze falan yansımaz sdfsdf bu sadece insanların uydurmasıdır. ayni bir kişinin güzel olmasını ya da çirkin olmasını kalp güzelliğe belirlemez. mesela iyi insanların bazıları çirkin olabiliyor ya da kötü kalpli insanların çoğu da güzel veya yakışıklı olabiliyor. yani burada önemli olan aslında kişinin karakteri değil herkes dışa görünüşe baktığı için maalesef daha çok tip önemlidir bu insanalar için
Kusura bakmasınlar da, yüzünde doğuştan anomalisi olanlar var, engeli olanlar var ya da yaratılışı öyle olan insanlar var, tüm bunların kalbi çirkin mi.. Asla katılmıyorum.. Ne melek yüzlü yılanlar var dünyada.. Güzellik sadece ruhta olur.. Gerisi fasa fiso.. Keyifli günler..
Cevap
7Cevap
Valla güzel veya çirkin fark etmiyor kalbi yüzüne yansımış lafına da çok inanmıyorum çünkü yüzü güzel olup kötü olan da var
Bilmiyorum ama bir ara kalp ve damar hastalıklarına başvurmaları gerekebilir
Azrail canlarını alırken estetik yüzünden tanimayacak
şeyleri napıyoruz photshopla ağız yüz yamultanları...
kalbi yüzüne yansısa direk zebani kadrosundan işe başlayacaklar var o iş öyle olmuyor ahjahahahah
Hurafecilerin uydurması bence. Ben kötü kalpliyim ama yüzüm güzel mesela
Aynı zamanda dürüst 😂
Övünmek gibi olmasın ama bu cümleyi bana çok kurarlar😁 estetikliler melek yüzlü şeytan oluyo o zaman sanıeım😂
Melek gibi olmak kaşla gözle olmuyor. Ne güzeller var şeytan bile ondan ders alır
Şeytan oluyor onlarrr
Melek yüzlü şeytanlar var hatta şarkısı bile var kalbi gönlü güzel olmayanın yüzü güzel olsa ne olur rüya.. 🦂 '
Hurafe hurafe ne melek yüzlü şeytanlar gördüm ben
Estetiği yapan cerrahın kalbine bağlı.
Estetikliler gizli şeytan 😂
Yoo ben çirkinim ama kimseye zararım yoktur
Kalbim de yüzüm de güzel kanka 😂
onların bi kategorisi yok :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?