Öyle bir düşünce var sizce estetikli kadınlar daha çok mu beğeniliyor?

Öyle bir düşünce var sizce estetikli kadınlar daha çok mu beğeniliyor?

Hayır sadece biz estetikle sizin kadar sorun yaşamıyoruz. Yani estetik yaptırmayan kadınlar yaptıranlara sürekli bir kin ve düşmanlık besliyor ama bizim için fark etmiyor.
Cevap
40Cevap
Öyle olduğu söylenir ama yanlarında estetiksiz kadınlar olur gadası
Evet daha çok beğeniyor. kızların yakışıklı erkekleri daha çok beğenmesi gibi. yani bu yüzden de sevilmeyen kızlar estetik yaptırabilir.
Bakımlı kadınlar her zaman daha güzeldir ama estetikli kadınlar çok yapay duruyor güzel olsa bile bence estetiksiz olmak daha iyi
Bir kadının en güzel estetiği gülümseyen yüzüdur.. konuşmasındaki zerafettir.. davranışlarindaki naifliktir.. yıllanmış şarap gibi bir kadın estetiğe de makyaja da filtreye de modaya da gerek duymaz.. herseyiyle orjinaldir..
Estetik yaptırmış olduğunu öğrenince kadın gözümde saygınlığını yitiriyor.
Erkekten erkeğe değişir ama bana robot gibi geliyor estetikli kadınlar.
Ne kadar hayır deseler de evet hepsi estetikli beğeniyor. Instagramda takip edip beğendikleri, tiktokta defalarca inceleyerek izledikleri kadınlardan anlaşılıyor bu.
Erkekler doğal kadınları sever estetiksiz ve makyajsız. Ama hal böyleyken yoldan geçen estetikli kaportası boyalılara da bakmayı ihmal etmezler
Ben yakıştırmıyorum düşünsene estetık yaptırıyosun çocuğun sana benzemıyo burun küçük dudak buyuk elmacık kemıkler belırgın ne bılım beğenmiyorum hiç
Estetiksiz olacak
Estetikliden daha güzel olacak
Uzun boylu olacak
Kara kaş kara gözlü olacak
Beyaz veya hafif esmer ten olacak
Siparişim alindi mi?
Gayet doğal bir şekilde estetik yaparsa evet göze hitap eder ama ben burdayım estetik yaptırdım diyecek kadar göze batan bir estetik yaptırmışsa koşarak uzaklasirim
Kişiden kişiye değişir elbette ben hepsinin öyle düşündüğünü zannetmiyorum
Görsel olarak estetik durabiliyorlar evet, fakat doğal olup öyle olan güzellikler de olmalı <3
Hayır canım onlar doğallıktan yana estetik makyaj filan sevmezler (!)
Benim görüşüm doğal olsun ömrünün sonuna kadar estetik nereye kadar birgün illaki dur diyecek bünye
Aksine itici geliyor doğal çirkini tercih ederim şahsen
Yav biz öyle estetik var mı yok mu cok anlamayız ki
Hayır doğal kızlar her zaman bir adam önde erkekler her kadını beğenir
tamam göze hitap ediyo olabilirler ama orjinal daha iyi
Erkekler güzel kadınları seviyorlar. Estetikle güzel olanı dahi beğeniyorlar
Hayır, doğal güzellik her zaman 1-0 öndedir.
Bence öyle değil çünkü estetik yakışan var yakışmayan var
Estetikli veya değil diye değil göze güzel geleni işte
Hande ercel güzel olmuş ancak her zaman estetik güzel sonuclar doğuruyor diyemeyiz
Yok hayır ben hatta hiç sevmiyorum. Kendi orjinal hali ondan daha iyi oluyo.
Eğer öyleyse akılları yok, hepsi tek tip sfgdhf
Her zaman doğallıktan yanayım
Ben beğenmiyorum doğallık iyidir
Bence doğal seviyor erkekler.
Ben Beğenmiyorum Doğal Güzellik Önemli Benim İçin
Tüm erkekler doğal kadın seviyorum demiş ama hepsinin estetikli kadınlara dibi düşüyor anlamadim ben
Garip gelicek ama ben. Çirkin kadın severim vücut iyi olsun yeterli bence
Hande Erçel estekli ve estetiksiz her türlü tipi iyi değil
Genelde anlamaz bile erkekler estetikli olduğunu
Güzelden anlamadıkları için estetikli olunca güzel olduğunu düşünüyorlar
Bu da soru mu, tabi ki de beğeniyorlar.
asla ben itici buluyorum
Hayır tam tersi doğal yapay olmayan
Doğal olmayanı yapboz gibi oluyor ondan kötü bence
Yani ideal arayışları estetik demek ki..
takip ettiklerine göre öyle olsa gerek
Yok ya ne estetetiği doğal her zaman daha iyi
ben dğal severim
Bana hitap etmiyorlar
Hangisi estetik nerden bilelim
Bunda estetik yok yalnız işlem var.
Bana yapmacık geliyor yüzleri
herkesin dolali daha güzel
Yok tabii güzellik her zaman uygun
Güzel olduktan sonra umursamaz estetik mi değil mi
Daha güzel oluyorlar.
Sanırım evet estetıksızler de İnsan sjsjs
Galiba
Kesinlikle
Erkekler estetik olduğunun farkında değil bence.
estetk hiç sevmem
Sevmem
Hayır doğal halinizi seviyoruz.
estetik falan boş ver güzel mi güzel :D:D
Kesinlikle evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?