La Roche Posay jel yüzümü kuruttu. Ürünü kullanmaya devam etmeli miyim?

Baya araştırdığım ve herkesin övdüğü ilk kullanım da bile işe yaradığı söylentileri ile aldığım la Roche posay effaclar jel aldım. Benim cildim çok yağlı ve ilk kullanımdan itibaren cildim de baya kuruluk oldu dudak kenarlarım çeneye yakın yer baya kızardı soyuk soyuk oldu ve küçük küçük beyaz sivilceler çıktı. Kabarık olan çene de bulunan sivilcelerimde de aynı şekilde çok küçük beyaz sivilceler oluştu ve yüzümde bir gerginlik oldu. Ya zaten yüzümden şikayetçiyim bunu alırsam düzelir ümidiyle aldım ama yanlış mı ilerliyor anlamadım bu kullanım sürecin de bunları yaşamam normal mi? Önce kusma mı yapıyor yüzde acaba diye düşündüm. Bu ürün hakkında bilgisi olan varsa LÜTFEN yorum yapsın.
La Roche Posay jel yüzümü kuruttu. Ürünü kullanmaya devam etmeli miyim?
Cevapla