@dilhun328 işte olayın gizemi orada herkes bı sekilde beğeniyor öyle bir aroma bulmus adam zaten beğenmezsen bile itiraz edemezsin sonuçta yine geleceksin oraya 😂
@dilhun328 😂😂 o kadar çok var mı ya sana ustura ile müdahale etsin sinek kaydı yapıyor valla üstüne kolonya da sürüp masaj yapar alnına falan çok iyi resmen terapi 😂😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Maalesef hemen hemen o civarda
Artık herkes evde kendi kesecek sanırım
Becerim yok ki ya
Saçlarım zaten berbat halde daha da berbat hale girer artık
Normalde kendim kesiyordum ara ara geçen gittim kuaföre düz kesim yaptırdım zaten. sadece dümdüz kesmeye 150 aldı içime oturdu resmen çok çok fazla
Merhaba , yani şimdi kişiden kişiye göre değişiklik gösterebilir bu durum ama günümüz şartlarında çok mu? Az mı? Tartışılır…
Yani kestir gitsin zaten bir kırık aldırmaya 3 aydan önce gidilmiyor. Her şey pahalı maalesef
Bn kendi sacimi kendim keser boyarim ve fõnlerim yillardir hemde hic kuafore gitmedim kendim zaten kuafor gibiyim😅
Baya fazla ama bu ekonomide maalesef normal
Fazla ama işletmeler de anca döndürüyor dükkanı onlara da bir şey diyemiyorum
İzmir’de biri var kendisi keserse 400 diğer personel keserse 300 diyor
Oha bizim berbere gel saç sakal 80 TL miss parfüm kolonya hepsi de dahil 😄
Ahahahah. Kolonya kırmızı çizgimiz 😄
@dilhun328 valla parfüm de sıkıyor üstüne sohbet muhabbet çay ohhh miss 😃
Sıktığı parfümün, bütün müşterilerine hitap edeceğini düşündüren ne acaba? 😄
@dilhun328 işte olayın gizemi orada herkes bı sekilde beğeniyor öyle bir aroma bulmus adam zaten beğenmezsen bile itiraz edemezsin sonuçta yine geleceksin oraya 😂
Kahkaha attım 🤣
@dilhun328 😂😂😂 bekleriz erkek berberine boşuna vermeyin o paraları kıymetini bilin erkek berberinin 🤣
Gelmişken bıyık da aldırırm ben. 😄
@dilhun328 😂😂 o kadar çok var mı ya sana ustura ile müdahale etsin sinek kaydı yapıyor valla üstüne kolonya da sürüp masaj yapar alnına falan çok iyi resmen terapi 😂😂
Baya bizim buradaki mahalle kuaförü 50 TL'ye kesiyor gerçi o bile fazlada neyse
Kanka bedavaya keserim ben allah için o fiyatşar ne ya
Biraz fazla hakikaten
Eyvah kaziklamisim 450 aliyorlar
Ben 150 ye keserim gel
Çok kendim keserim daha güzel
Beylikdüzü 150 tl su an
Bizim berber 45₺ kesiyor
Nerde Nişantaşı filan mı ☹️
İzmir de bir yer 😕
Saçma sapan ya bide traş makinasıyla keseler
300 TL verdiğimi biliyorum
Kadir Alkan ama
50 ye keserim temiz
Bi tık pahalı ben antalyada 90 a kestiriyorum
Çok pahali
Degil
Kizlar sonumuz belli berbere gidicez artik
pahali kanka
Pahali ya
100 e konuştum en son bir tanesiyle
Kurbanmi kesiyolar aw
Fazlaymış
gayet normal bence..