Yüzümde çok seyrek bir kıllanma var , adeta insan içine girmeye utanıyorum hormon bozukluğumun olduğunu düşünüyorum, aynı şekilde kıllanma göbeğimde de var.
Regl zaten ya 2 ya 4 ya da 6 ayda bir oluyorum. Olunca da fazla kanamam olmuyor. Olamama sürem uzun olmasına rağmen regl sürecimde her hangi bir kasılmam ya da ağrım olmuyor kanamam da çok az zaten.
Bu konuda ne yapmalıyım.
Yüzümdeki ve vücudumdaki kıllanma için lazere de gittim fakat daha beter oldum.
Hormon bozukluğu testi için regl günümün 2. Günü gittim maalesef doktor da grev nedeniyle testte yapamadım.
Regl zaten ya 2 ya 4 ya da 6 ayda bir oluyorum. Olunca da fazla kanamam olmuyor. Olamama sürem uzun olmasına rağmen regl sürecimde her hangi bir kasılmam ya da ağrım olmuyor kanamam da çok az zaten.
Bu konuda ne yapmalıyım.
Yüzümdeki ve vücudumdaki kıllanma için lazere de gittim fakat daha beter oldum.
Hormon bozukluğu testi için regl günümün 2. Günü gittim maalesef doktor da grev nedeniyle testte yapamadım.
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer