Yüzümde kıllanma var, bu konuda ne yapmam gerekiyor?

Yüzümde çok seyrek bir kıllanma var , adeta insan içine girmeye utanıyorum hormon bozukluğumun olduğunu düşünüyorum, aynı şekilde kıllanma göbeğimde de var.
Regl zaten ya 2 ya 4 ya da 6 ayda bir oluyorum. Olunca da fazla kanamam olmuyor. Olamama sürem uzun olmasına rağmen regl sürecimde her hangi bir kasılmam ya da ağrım olmuyor kanamam da çok az zaten.
Bu konuda ne yapmalıyım.
Yüzümdeki ve vücudumdaki kıllanma için lazere de gittim fakat daha beter oldum.
Hormon bozukluğu testi için regl günümün 2. Günü gittim maalesef doktor da grev nedeniyle testte yapamadım.
Yüzümde kıllanma var, bu konuda ne yapmam gerekiyor?
Cevapla