Genelde güzel kızlar kendilerini çirkin hissediyorlarmış. Sizce doğru mu?

Benim çevremde de öyle. Ortalama olanlar güzelim diyolar, güzel olanlar şuram kötü buram çirkin. Neden böyle acaba?

Genelde güzel kızlar kendilerini çirkin hissediyorlarmış. Sizce doğru mu?
Cevapla