Evin içine giren güneş ışınlarının bile ciltte leke yapabileceği söyleniyor. Özellikle C vitamini gibi serumlar kullanıyorsanız güneş oldukça tehlikeli. Evde bile güneş kremi kullanıyor musunuz?

Evin içine giren güneş ışınlarının bile ciltte leke yapabileceği söyleniyor. Özellikle C vitamini gibi serumlar kullanıyorsanız güneş oldukça tehlikeli. Evde bile güneş kremi kullanıyor musunuz?

Abartıldığını düşünüyorum ve evdeyken kullanmıyorum. Zaten en yağsız güneş kremi bile yüzümü yağlandırıyor ve rahatsız ediyor, bari evde nefes alsın. Şimdi kamu spotu gibi güneş kremi kullanımı ama bir kaç yıl sonra d vit eksikliğinden dolayı ortaya problemler çıkmaz, İnşallah.
her cildinde leke oluşmuyorsa cidden abartılıyor ama bazı evler çok güneş alıyor o zaman gerekebilir
Cevap
4Cevap
Evet ama bitti yeni bir tane almam lazım
çok çabuk bitiyor ya
Bence doktorlar neyi tasdikleyip sattıracaklarını şaşırdılar. E tabi komisyon gelecek nasıl sattırmasınlar.
bu da bir satış taktiği olabilir, haklısın
Beyaz tenli ve kuru bı cilde sahip olduğumdan evde değil dışarıya çıktığımda mutlaka sürüyorum cildim aşırı hasas maalesef onsuz olmuyo 😏
O kadar etkiliyor demek
öyleymiş, özellikle çok güneş alan evlerde
Yok ben dünyayı o kadar sevmiyorum ya
sevmek lazım yoksa bu hayat çekilmez :D
Uzmablar mi diyor yok artık 🙄🙄
Tarlada çalışan atalarımız iyi dayanmış desene
Tamda merak ettigim bir konuydu
işine yaradıysa sevindim
Plajda bile kullanmıyorum
O kadar masraflı değilim.
Gerwk yok güneş alan biyerse
Kullamıyorum üstelik leke falanda yok
leke oluşmuyorsa şanslısın
Hayir
Kullanmıyorum
Bu 😛 çok saçma
Hayır kullanmıyorum
kullanmıyorum
hayır kullanmıyorum
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?