
Sadece bitenleri alayım dedim 4 ürün 1100 lira tuttu.. ayın geri kalanında hangi lokantanın camına ekmek bansam acaba 😂

Sadece bitenleri alayım dedim 4 ürün 1100 lira tuttu.. ayın geri kalanında hangi lokantanın camına ekmek bansam acaba 😂
Genel olarak bu duruma göre değişiyor yani bazen çok harcarım bazen çok az harcarım o anki ihtiyacıma göre değişiyor bu durum zaten düzenli kullandığım şeyler şampuan ve nemlendirici
Cevap
9Cevap
Değişkenlik gösteriyor o ya. Bazen 1000 bazen daha da fazla tutar, özellikle parfüm krem gibi ürünler oldukça masraflı olabiliyor. 😄 Keyifli günler..
Bizim dönerciler sokağı var oraya götüreyim seni 😀😀
Çok pis paralar ödüyorum allahtan kendim kazanıp kendim yiyorum da içim rahat
2,500 tl suplementlere gidiyor. Diğer ürünlere harcamıyorum zaten hiç birşeye yaramıyor
Pek masraf yaptığım söylenemez, bir krem yeterli oluyor
Hepsi aynı aya denk geldiyse yandık..
Şampuan, diş macunu, fırçası, deo, listerine.. Bunlar bile 1000 lira..
La roche'yi ben de kullanıyorum, mükemmel bir şey ya
Kuaför masrafı dahil maks 500 falandır
Normal zamanda maksimum 500
Taş patlasa 20-30 lira lşkjasda
Bende de durum aynı
Masrafsız hallediyorum kanka ben o işi 😂
Tabi ki 😂
permatik, su, odun masrafım var :)
Kreme ekmek ban 😂
Oba kız çok tutunus
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?