Sorum yanlis anlaşılmasın lütfen utanıyorum bu durumdan
sutyen seçimim mi yanlış acaba ya da ben kendim baktığım icjnmi öyle duruyo
Sorum yanlis anlaşılmasın lütfen utanıyorum bu durumdan
sutyen seçimim mi yanlış acaba ya da ben kendim baktığım icjnmi öyle duruyo
Aslında öyle değil. Ama sen çok dikkat edip kafaya taktiğin için herkes bakıyor görüyor algısı ile hareket ediyorsun. Sana normalde yüzü dönük olsa birinin ona baktığını sanıyorsun. Bu psikolojik bir durum. Asla abartı boyutunda büyük değil hatta standart ölçülerde rahat ol yani
Teşekkür ediyorum görüntüye bakıp abazalik veya arkamdan konusulmasindan korkuyorum daha çok ben
Abazalar herkese bakar. Ayrıca insanlara bakma arkadan konuşmaya her türlü neden bulurlar konuşan tipler. Ama emin ol en ideal ölçü yazdığın ölçü bence şükret. Rahat ol yani, bu konuyu kafaya takarsan asıl sıkıntı olur. Çevrene bunu istemsizce hissettirmis olursun. Ha birde sende var olan bu güzelliğe sahip olmayıp canını sıkan hemcinsleride asla takma. Kıskanç insanlar acımasızca yaralamak isterler
Ebet çevremden bi kaç kişi oha 100 falan takıyorsun galiba dedi onlarda da yok gibi bisey ondan sonra daha çok takmaya başladım sanki
Çünkü kendilerinde yok. İnsanlar acımasızlar böyle konularda. Kendilerinde olmayanı ezmeye canını sıkmaya çalışırlar. Takma önüne bak. o tip insanları da hayatından çıkar bence
Cevap
19Cevap
Bu durumdan niye utaniyorsun ki. Senin elinde olan bir şey değil. Buyuk duruyor diye mi rahatsız oluyorsun bu durumdan
Evet
Boy ve kilonuz nasil peki
160 57 kiloyum
Boy ve kilonuzda idealmiş bence
Teşekkür ediyorum
Rica ederim t
Vaktin var mi tkp edebilir misin
Böylesi daha kadınsı değil mi ilerde bence mutlu olacaksın
erkekler buyuk gogus severkı sevınecegıne uzuluyor ya
85 sırt ölçüsü olduğundan cup olarak büyük olabilir. Yaş kaç bilmiyorum zamanla küçülür. Egzersiz de yapabilirsin
20 yaş ve birden kilo aldım ondan mı büyüdü acaba
Evet çok normal. Yağ doku olduğu için
ben soruyu anlamadım gogus 75 bedende olsa bellı olurkı sorunun ne
Çok büyük durduğunu düşünüyorum işte kötü gözüküyor
Şu an sutyendemı kaynaklı bıleedım sporcu sutyenı falan gıy madem
Göğüs üstü ve göğüs aktı ölçülerine göre mi seçiyorsun iç çanaşırını? Giyince boşluk kalıyor mu veya sıkma oluyor mu?
Boşluk kalmıyor da sıkma yapiyo bazıları
Markadan markaya iç çamaşırı bedeni değişiyor. Öncelikle bunu iyi seçmelisin. Duştan çıkarken soğuk su masajı yapmanı da tavsiye ederim ileride sarkma olmaması için
Teşekkür ediyorum
Üzmeyin kendinizi ve asla canınızı sıkmayın. Hep mutlu olun ve sağlığınıza dikkat edin, Allah’a emanet olun eğer yardım almak konuşmak isterseniz de bir mesaj kadar uzağınızdayım hayırlı geceler 😊
Cok teşekkür ediyorum iyi geceler 🥰
Günaydın
Destekli mi giyiyorsunuz?
Hayır düz
Pentinin mi ne 2 beden küçükten çamaşırı vardı onu dene
Buldun mu
Yok bakacagim
Görmeden bilemem nasıl göründüğünü
Meme ucu bantı kullanmayı düşündün mü_
Bırak öyle kalsın kilit vurma
85C ya da D mi
aksine efsane bir şey ya
Kanka atayım sana bi baksana aynı mi
Neyi atacaksin
İnstagram kullanmıyorum
Ne belli oluyor
Goguslerim ve detaylar yani
Kanka belli olacak tabi Allah'ım ya djsjbddk
şuna bak kafam kadar diyksa insanlar arkamdan
Kanka... tamam en meme sensin
😂😂
Kilon mu çok az
Rahatsız olucak bir durum yok
85 beden nasıl büyük mü ki
Foto at
Foto at bakalim ona göre yorum yapaim
Secmin yanlıs
Emziriyor musun
Bence güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?