Ya arkadaşlar göğüslerm 85 beden ve her giydiğimdn belli oluyor ve cok kotu durdugunu düşünüyorum?

Sorum yanlis anlaşılmasın lütfen utanıyorum bu durumdan

sutyen seçimim mi yanlış acaba ya da ben kendim baktığım icjnmi öyle duruyo

Ya arkadaşlar göğüslerm 85 beden ve her giydiğimdn belli oluyor ve cok kotu durdugunu düşünüyorum?
Cevapla