Ben İzmir de hiç çok güzel kız ve yakışıklı erkek görmedim?

Bakımlılar ama gerçekten vaov diyeceğim hiç iyi tipler görmedim, bakımlılar ama orada bir göçmenler güzel yakışıklı diğerleri tırt
Ben İzmir de hiç çok güzel kız ve yakışıklı erkek görmedim?
Cevapla