Estetik yaptırmak istiyorum çok büyük ve kemerli kimse istemiyor beni bu yüzden 


Merhaba
Eğer memnun değilsen estetik ameliyatı ol. Yani bu yüz sonunda senin olup olmayacağına bir başkası karar veremez buna sadece sen karar verirsin. Sonuçta memnun değilsin hani öylesine yaptırmış olsan tamam derim gerek yok gerçekten ama beğenmiyorsan orası sıkıntı işte. İstiyorsan ol elbette aldığın karara isteselerde istemeselerde saygı duymak zorundalar.
Cevap
7Cevap
Bence çok güzel burnun var estetik yaptırma bence bana göre
Burnun normal
Kırdır.
O bahaneyle de yaptırırsın.
😀
ciddi değilsindir umarım
kemerli burun görmemişsin
Ben yaptırdım çok mutluyum
Burnu büyük olanın... 😂😂😂
@luxore ahahahaha
@luxore tezatlıkları severiz 😂
@luxore neyini yorumlıycam be büyükmüş işte 😆
@luxore kime göre ideal kime göre değil mesele o 😆
@luxore Tamam öyleyse at bakayım buraya 😂
@luxore var ya at resim yükle link at ben silerim sonra yorumu 😂
Hahhha çok güldüm az değilsin lan 😁😁
@NükleerBaşlıklıAdam bi bu kadar da yerin altında var tabi😂
Hahha çok pijsinn çoook makara hatunsun severim 😁
@NükleerBaşlıklıAdam sövdün mü sevdin mi belli değil ahahahh
İkisi birden inan Bana 😁😁
@NükleerBaşlıklıAdam döverek sevenler ve söverek sevenler olarak ayrı dünyaların insanlarıyız😂
Yok o kadar hardline takılmam dövmeli sevmiyorum ya 😁😁😁
@NükleerBaşlıklıAdam ben öyleli seviyorum işte 😂
Amannn sıkıntı korkuttun benii sen 😁😁
Tamam dağılıyoruz artık hadi 😂
Evet ya dağılsın artık burası ama sen dm gel çılgın şey 😁😁
Neresi büyük
Sanayi piresi
kör gözünü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?