Uygulamayı sevdiğiniz makyaj teknikleri var mı? Neler yapıyorsunuz?

Uygulamayı sevdiğiniz makyaj teknikleri var mı? Neler yapıyorsunuz?

Merhaba.
Elbette makyaj yapmayı çok sevdiğim için kendime uyguladığım bir kaç teknikte mevcut. Mesela Kontur işlemi, burun ucuna higlighter ve göz pınarlarımada highlighter uyguluyorum.
Cevap
1Cevap
Bence siyah rujlar güzel oluyor
Koyu renk fondöteniniz varsa her kullanışta içine biraz highlight katınca rengi açılıyo, hoş bi görüntü veriyo
Biraz kremi elimin üstüne koyup içine toz allığımdan azcık döküp karıştırıyorum ve sonra yüzüme sürüyorum. Daha tatlı ve parlak bi allık etkisi yaratıyor👌🏻
Standart şekilde hep aynısını yaparım
Makyaj tekniklerine acayip fransızım
Mümkünse hiçbir şey yapmayayım
Rimel ruj eyeliner bu kadar
smokey eye her zaman favorim
Rimel ve ruj.
çok var ya
Hayir yok
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?