Kapalıyım ama dışarda siyah tayt giysem daha mı güzel olurdu?

Açık olup yani. Kapalıyım ama bazen açıkların bazı kıyafetlerini beğeniyorum. Saçı sarıya boyatıp siyah taytla dışarı çıkan bi çıtır olmak daha mı güzel olurdu

Güncellemeler
+1 yıl
Güncel kızlarrr
Güncellemeler
+1 yıl
Herkes sapıklık olarak düşünmüş siyah taytı ben görsel açıdan sormuştum sapıklık sevsem kapalı olmazdım zaten
Kapalıyım ama dışarda siyah tayt giysem daha mı güzel olurdu?
Cevapla