Güncellemeler
+1 yıl
Güncel kızlarrr
Güncellemeler
+1 yıl
Herkes sapıklık olarak düşünmüş siyah taytı ben görsel açıdan sormuştum sapıklık sevsem kapalı olmazdım zaten
Açık olup yani. Kapalıyım ama bazen açıkların bazı kıyafetlerini beğeniyorum. Saçı sarıya boyatıp siyah taytla dışarı çıkan bi çıtır olmak daha mı güzel olurdu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Ya bu tercih meselesi açık olup giyersinde gadası
enfazla kaç gün zevki alıcaksın onun? sonrasııı yine yuvaya dönüş.. koskoca abd nin batı tarafı rahibi bile Müslüman oldu , emir yasaklara uymam gerekıyor dedi. sen çıtırrss olmayı dusunuyorsn :D
Kanka aynen ben de anlamıyroum bacağını bi açıp bi daha açmaktan zevk alanları ben o taytı giysem en fazla 3 gün zevk alırım
sonucunu biildiğin soruların hakimisin kankaaa aferim sanaa. kafanda aksi yönü bitirdiysen endişelenmeyelimmm senin adınaaa. Müslümannn kankayız kardeşizz soncta
Yawww brak siyahı beyazı, çizginde devam et. Güncellemeyede gerek yok
Sen böyle de cıtırsın o siyah çoraplarınız yeter siz kapalıların sjsjsjj
boş ver kanka içine giy daha iyi sjjfhs evde öyle takılmak lazım istediğini giy. İstiyormusun cidden
Evet
Kapalıların öyle istekleri oluyor işte yapamayıncada o isteklerinide hep içine atıyor haliyle ve libidosuda çok aşırı artıyor belli etmiyorlar yanlışmı düşünüyorum
Ne alaka libidoyla ne pis bi zihnin var
Hee benim zihnim pis seninki tertemiz sen en iyisin
Kafan yanmış
Bazı kapalılar o açıklardan daha çekici geliyor belki de öylesin
Böyle bence
Allaha sor sonuçta sana kapan diyen Allah
Sen kapalı mısın
Tanidik biri gorurse 😅
Ne alaka açılmam ki
Helal
bu soru niye bir erkek tarafından yazılmış gibi fgfdg
Yok be hsjsjbshs
Rahat edıyorsanız gıyın ama üstünden yıne kapalı.
Sende o potansiyeli görüyorum
Sende citirsin dusunme oyle
Deneyebilirsin özgürlğk güzel bir şey
icinden gecen ne
Kapalı isen yapma
Hayal olarak mı kalıyor sadece bu düşünce
Açıl giy
Saçımı açmam kocama özel
Jartiyer giy 😂
Daha güzel citirim
Görsel açıdan güzel
Dkkdkd sen niye hep gizliden yorum yapıyorsun
Sen beni nerden biliyorsun da böyle diyorsun 🤣
Uzun süredir sorularıma 18-24 gizliden yorum yapan biri var
Yok be o değilimdir benim durum baya Farklı engelli birisiyim ben can sıkıntısından öyle soru cevaplıyorum okuduğumu gördüğümü vs yazıyorum paylaşıyorum takılıyorum can sıkıntısından
Oyy Allah kurtarsın
Sağol 😂
Değişik bı ruh hali
Sen bilirsin
Evet giyersin
Hmen görelim