Güncellemeler
+1 yıl
İyi ki gizlemeyi unutup sordum , takip isteği geliyor habire atmayin boşa hicbirini kabul etmiycem 😒pembe hesaplardan da geliyor😂😂
Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu iyi okuyup cevap verin , şu an bütçem yok lazer için 2 ay sonra gideceğim 2 ay bağlayım mı kılları?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Zaten 2 ay sonra lazer yaptırcan 2 ay daha idare et.
Beyaz tenlisin cildin hassas olabilir. Kimyasal sonuçta alerji ve tahriş yapabilir.
Genital bölgelerde tüy dökücğ kullanman doğru değil makine ile alabilirsin sonrasında epilasyonla tamamen kurtul
Makine şeyimi kesip atar 🙈çok acıtır 😒ki makinem yok bacak için makine almayı düşünüyorum oraya kullanılan oraya da kullanılır mı ki Philips marka beğendim bir tane
Kullanılır hassas yer için jilet kullan
Jilet kapkara yapar vajinami da popomuda😒1 kere koltuk altima kullanmıştım karartı sonra agdaya döndüm beyazladi düzeldi 💃
O zaman sen sğda ile devam et ama epilasyon şart
Hassas ciltler için yazanlardan al sprey ya da köpük, yolmadıktan sonra her ağda ya da köpük sprey jilet farketmez daha sert ve gür çıkar.
Kullanma tüy dökücü jilet etkisi yapıyo batma hissi olabilir
Sen kullandın mı ki bahsettiğim 2 bölgeye? ne kadar süre kullandın? Ve kararma yaptı mı?
Benim tüylerim seyrekti zaten aldıktan en fazla 1 buçuk ay falan sonra çıkıyodu tüy dökücüyle aldığımda acayip kökleri batıyodu falan 8 ay falan kullandım sonra lazere gittim kararma yapmadı ama sen beyaz tenlisin sende biraz kararma yapabilir
Bi öneride bulunmak isterim ama bulabilir misin bilmiyorum
Bende oraya kullanıyorum bi sorun yaşamadım vajinaya bulaştırma ama popo aradısına çok kullanırsan bazen bir sivilce yapıyor
erkekler bu organla daha ilgili ne abazasınız arkadaş. sadece 1 kız yorum atmış gerisi sadece erkek aw
Lazere gidecegin gune kadar agda ile devam et. Tuy dokuculer cok tavsiye edilmiyor
Tüy dökücü kullanıyorum zararını görmedim
Nereye kullanıyorsun tam olarak? Ama kadınla erkek bir olur mu ki 🤔 mesela regl oluyoruz biz ve rahime zarar verme falan filan bizde daha riskli ya 😔
Niye? Önce soruma cvp ver
E cevap verdim ya dedim özel bölge için olanından al sorun olmaz diye
Evet?
Kimyasal hicbirsey kullanmayin
Bende döktüm çok fena yanıyor
Cokmu kıllı olur
Yani tüy dökücü zarar verebilir
Niye zararli olsun piril pırıl emmelik yalamakik olur ne güzel
Kararma yapar diye biliyorum
Direk lazere git uğraşma
Soruyu iyi oku ! 1-2 iyi yer araştırmam gerek önüme gelen yere gidemem + 2 ay sonra onun için bütçem olacak + 2 ay kılları bağlayım mı? Kuaför gitmiycem agdaya 2 ay, artık hiç 2 ay ne yapıyim kılları 😒
Boyat kullarınla son günleri barışık geçir ör falan 🙃 o sürede iki ağda 4 jilet seansı uygula zaten lazere gideceksin
Hiçbir şey anlamadım tekrar yazar mısın
Kırmızıya boya ör gez
onlara sorsan.. kuaföre
😂😂Mantıklı ol kuaför cvp vermez ki buna çünkü kendisine artık hiç gitmeyip tüy dökücü kullanacağım para alamayacak benden ya
Onu da düşündüm elbette ama buradan sağlıklı yanıt bulmak zor... Öte yandan hep merak etmişimdir, kuaför sizin bikini bölgenizi görüyor mu hizmet verirken size?
Lazere git kaymak gibi olsun.
Epilasyon lazere git
Değil
Kullanma sakin
Arttiriir
Kullanma kesinlikle
Yok ya ne zarari