
Makyajınızı genellikle hangi renk ruj ile tamamlarsınız?

Makyajınızı genellikle hangi renk ruj ile tamamlarsınız?
Makyaj yapmıyorum ama kadınlarda bence Makyaj yaptıklarında en çok kırmızı veya siyah gibi renkler daha çok yakışıyor bence bu yüzden de genelde bu tür renk tonlarını ben kadınlarda daha çok severim. mesela siyah veya kırmızı ya da mor tonlarında renklerinde olan rujları ben daha çok seviyorum. ama tabi ki her kadının kendi kararıdır yani bazıları da farklı renkte ki rujlar daha çok yakışıyor yani bu herkese göre değişebilir. ama genelde ben gotik tarzı makyajları severim yani beyaz tenli kadınların yaptığı siyah makyajlar genellikle.
eskiden dışarı çıkarken sürekli şu yukardakilerden ve mat bordo sürerdim kışın mat bordo yazın mat kırmızı ama artık sıkıldım sürmüyorum hatta çoğu zaman hiç makyaj yapmam
Cevap
3Cevap
Bu tonla kapatıyorum. Kırmızı rujlarım daha çok aslında ama çok abartılı olabiliyor dışarıda gündelik kullanımda ondan bu tonlar.
https://www.trendyol.com/farmasi/mat-likit-ruj-03-nude-essence-4-ml-8690131775124-p-6815134
Şeftali tonları veya pembe. Hem genç gösteriyor hem canlı duruyor.
Glos kullanıyorum genelde mat ruj tersih etmiyorum. Glosta da genelde hafif pembe tonlar
Nude rujları tercih ederim bazende kırmızı parlak pembe
'ten rengi ruj ya da rengi abartılı olmayan glossları kullanıyorum hem öyle daha güzel duruyor doğal gibi>
Değişir daha çok kırmızı
Kırmızı kullanırım genelde
Mor ve tonları
Özel bir geceyse kırmızı gunlukse bide ton
Parlatıcı tercih ediyorum genelde
Parlatıcı kullanıyorum ruj yerine
Bordo kırmızı
Nude tonlar
Pembe
Golden Roses 16 numara ile.☺️☺️
Pembe tonlarinda
Çilekli lipbalmla
Sarisin guzelmis
Siyah
Ruj surmuyorum
Beyaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?