Hemcinslerim arkamdan çirkin olduğumu söylüyorlar sizce neden?

Merhaba sizlere anlamdiramadigim bir şey sormak istiyorum.18 yaşında bakımlı genç bir kızım giyim tarzıma üstüme başıma dikkat ederim beyaz tenli kızıl saçlı bir kızım ve gayette bakımlı olduğumu düşünüyorum ama bazı hemcinslerim benim arkamdan çirkin olduğumu söylüyorlar ne yapsam eleştiriye maruz kalıyorum saçımı kızıla boyattim çingeneler benzedigimi söylemişler arkamdan yani anlayacağınız yüzüme gülüp arkamdan çirkin olduğumu söylüyorlar çok kafaya takıyorum yani bunu söyleyen insanlarda çok da anlı şanlı bi güzellikleri yok ama ben arkalarından çok çirkin demiyorum erkeklere sorduğumda güzel olduğumu söylüyorlar acaba kıskandiklari için mi böyle diyorlar yoksa gerçekten çirkin miyim sizde böyle birşeye maruz kaldınız mı?
Hemcinslerim arkamdan çirkin olduğumu söylüyorlar sizce neden?
Cevapla