Normalde kapalıyım ama evde falan tülbent takıyoruz ya neden tülbent bende güzel durmuyor?

arkadaşlarım ablam kuzenlerim falan tülbenti bağlayınca çok güzel oluyo tatlı oluyor. ben tülbent bağlayınca yaşlı kadınlar gibi oluyorum yüz şeklimden midir bilmiyorum

Normalde kapalıyım ama evde falan tülbent takıyoruz ya neden tülbent bende güzel durmuyor?
Cevapla