3 hafta olacak geçer mi sizce yeni değil



Annem de kotu olmuş gecmeyebilir diyor kafam takılıyor bu şekilde kalmaz herhalde nemlendiriy8rum kantaron yağı faydalı olur mu
3 hafta olacak geçer mi sizce yeni değil



Annem de kotu olmuş gecmeyebilir diyor kafam takılıyor bu şekilde kalmaz herhalde nemlendiriy8rum kantaron yağı faydalı olur mu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Geçer geçmiş olsun
Tesekkurler inşallah cukurkyj dolmaz diyorlar :(
Bende bu izin aynısı oldu ama gögsümde nasıl yanık oluyor yaa şok oldm
Nasil kendi kendine mi oldu gecti mi sizin ki
Kendiliginden oldu izi var hala
Kantaron yağı uygulayabilirsiniz. Tabi bu şekilde kalmaz. Bu şekilde çukur kalmayabilir ancak orada bir küçük iz kalabilir. Sorun yapmayın. Herkesin bir yerinde küçük izler bulunuyor elbette.
Yok küçük iz kalsa sorun etmem bu kadar Çukur olmasın yeter Çukur kotu duruyor bide kızarıklık gitsin inşallah gider
Oraya ne oldu öyle.
Antibiyotikli krem var. Eczaneden al. Kullan.
Onu kullandım
Yanik bu cukurluk dolar mı acaba
Oynama. Deşme
Krem. kullanmaya devam et. Dolar.
Neresi orası. Nasıl bu hale geldi
Doktor yüzünden ords ben vardi kalsın dedim istemiyorum jz falan kalır dedim kalmaz hic dedi yaktı orayi ilk yapıldığında aslinda gitmis gibiydi ilk zamanlar sonra kabul düşünce şok oldum bu görüntüden sonra
Tamam da ben de ben yaptırdım zamanla iyileşiyor Yani hemen endişe etme Niye bu kadar endişe ediyorsun dediğim gibi antibiyotikli kremi kullan sürmeye devam et geçecek o
Cidden mi doktor sabret diyor ama guvenemedim çukuru görünce arastird7m Baya bi Çukur kalıyor diyenler var rengi de kipkirmizi bazilarinda pembe oluyorms
Sen ne için gitmiştin. Cilt bakımı mi
Hayir ya endişe etme. Oynama ama
Evet cilt sorunu icn oynama derken nasıl yani krem sürerken yediriyorm sizin ki nasildi böyle mi aldirdiniz
Krem antibiyotikli kremin dışında başka bir şey sürme Siz cilt bakımı olarak genel cilt bakımı yaptırdınız benlerimi aldırdınız Yani tamamen
Kabuk attı ama yok ben egzama için guttm sonrw bi makineyle et benlerini aliyorlardi falan sordum sonra ben var mı dediler bende gösterdim sırtımda da vardı ona da baktılar onuda alçakları bide yok dedim neden aldiarsyim rahatsiz olmuyorum kolumda flnda var kotu durmuyo ki neyse iste bacağımda da vardı ne çok büyük Ne çok kuck iz kalır die eklemek istemedm bide kanser olayı falan sonra doktora yapma dedim çiz çiz yaktı acı bile hissetmedm pek ama biraz derin olmuş gibi yuzeyseldi silinik gibi cunku
Sonra şey bir iki gün ağladım bunu görünce bir birkC kişiye sordum biri dedi ki bende daha çok Çukur vardi geçti dedi sabretmek lazım aylar surecej dedi icim rahatladı biraz sonra biri dedi ki çukurlar geçmiyor Bende kaldı dedi herkesin cildi farkli tabu Şu an Bende belirsizlik cildim de normalde yara olursa derin Çukur yerine kabarık yara izi olusuo ama bunda ne olur bilmiom
Sen beyaz tenlimisin
Birde kabuklassin Soyma orayı.
Egzama nerede vardı
Hep oluuormu
Kabuklasmiyor artık birkere kabuk bagladi düştü
Tekrar kabuklasir. Sen oynama. Kremle
Hangi kremi kullaniyorsun
Bepanthen plus madecassol fito ucude var contractybexte de var onu surdum dun hatta ama neyi sürsem bilemedm bepanthen kullandm basta
Tamam yazıyım sana ben
www.google.com/search
Ben bunu kullandım bunu kullan
doktora git baskasina sor. aktan daha saglikki
Doktorlar bisey demiyor ki geçer 2 3 ay sonra geçer dedi gerçekçi konuşmuyorlar
baskalrinin onerise o zman kulak vwrme neren de ki cok mu gkrune bi yer gizli olmasmn bisler sorcsktim da neys egecmis olsin
Alt bacaj
peki gecmis olsun inatci
Ne izi ki yanık mı?
Evrt
Sigara söndürme izi gibi
Doktor yüzünden ords ben vardi kalsın dedim istemiyorum jz falan kalır dedim kalmaz hic dedi yaktı orayi ilk yapıldığında aslinda gitmis gibiydi ilk zamanlar sonra kabuk düşünce şok oldum bu görüntüden sonra
Bu iz biraz geçmez gibi bildiğin yara olmuş
Evet bide biyerimi yaksam kendim neyse dicem kaza oldu doktor yaptı bide nasl yaptıysa oyuk açmış ama ins çok iz kalmaz :(
Nerede bu iz bacağında mı? Bikini bölgesi felan mı?
Alt bacak
Zamanla geçebilir de ya ama bildiğin çukur olmuş bu
hemen sür kantoronu
Bu ne izi
Yqnık
Geçer ama biraz zaman alacaktır hemen geçmesini bekleme
Ins doktor 2 3 ay dedi
Beyaz nokta olur
Maalesef ya